Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder fra IPMS møte Østlandet i dag


Nadir Kazimi

Anbefalte innlegg

Kan jeg komme med et ydmykt forslag?

 

Jeg synes det er hyggelig å se bilder fra møtene rundt omkring i landet, men jeg aner ikke hvem menneskene er.

At de fleste av disse er forum addicts, det er jeg nesten sikker på, og det kunne vært artig for en kar langt borte å kjenne igjen noen navn og kunne si for seg selv: "Åja, er det han! Jøss, han bygger bra, altså!" Den eneste jeg gjenkjente her er Nils, selv om det er noen år siden sist vi møttes.

 

Hva med navn på personene på bildene?

 

Hadde vært moro....

 

Bjørnar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg komme med et ydmykt forslag?

 

Hva med navn på personene på bildene?

 

Hadde vært moro....

 

Bjørnar

 

 

Ikke lett det her,Bjørnar,siden det er Nadir som har bildene og kan redigere inn navnene,men jeg kan

prøve bilde for bilde.

 

På det første bildet er det Henrik som sitter,og Atle Eriksen.

Bilde to er som du sa Nils,som snakker med Mats Averkvist.

Bilde fire.Meg,som er uten hår.Snakker med Janse.

Bilde fem.Leif Haga,sitter alene.Motsatt side,Martin Mathisen innerst ,med sin bror Marius.

 

Vidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje man skulle ta seg tid til en liten presentasjonsrunde (der hver og en forteller hvem de er, àla ""Hei, jeg heter Tommy og er plastoholiker"  ;D en gang i blant når det har kommet nye til?

 

Vi har Introduksjontråd her på forumet http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=681.0, men det er lurt å alle må legge ett bilde av seg selv  :)

 

Nadir  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.