Gå til innhold
  • Bli medlem

Møte i Trondheim Plastmodellklubb 12. februar


Andreas Broch

Anbefalte innlegg

Som Gaute sier, det er mandag 11/2!!

Bare ring meg dagen før du, så avtaler vi hvor og når jeg skal plukke deg opp... :)

 

Er det mandag??? WÆÆÆ  :'( Har innlevering på tirsdagen.. Når pleier du å dra da Kjell Terje? Kanskje jeg kan reise rett fra skolen.. Litt krise å ikke bli ferdig der også... hehe (å jeg som trodde det var tirsdagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så du skal bli barnehagetante... øh.. eller onkel da  :P hehe :)

 

Tror nok det blir tante Kjell Terje ja, han raringen som lærer unger å legge blank lakk :P (eller var det mattsvart og flammer?)

Men jeg synes du bør ta den enda lengre jeg KT å bli musikk lærer. Lær opp dagens ungdom om hvordan musikk kan høres ut uttafor NRK MP3's fire sanger.

Jeg selv jobber med en fyr som aldri hadde hørt om Fleetwood Mac og når jeg nevnte Pink Floyd sa han "Ja han har jeg hørt om.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Rammeplan for barnehagens innhold og oppgaver står det klart og tydelig at barna skal lære å: "ta i bruk fantasi, kreativ tenkning og sine personlige uttrykk"

Tolker det dithen at jeg må gjøre det som står i min makt for å hindre dem i å komme inn på VG-lista med noe av det de måtte finne på senere i livet, for der finnes i allefall ikkeno av de tidligere nevnte egenskaper..... :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her ligger det en gyllen anledning til å forme sarte barnesjeler til modellbyggere.  ;)

 

Du kan starte med enkle og billige Airfix-sett, så barnehagen ikke sprenger budsjettet sitt. IPMS Norge burde kanskje opprette et fond til innkjøp av plastbyggesett til barnehager.  :)

 

God ide :thumb: Jeg stemmer for, selv om jeg ikke har stemmerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her ligger det en gyllen anledning til å forme sarte barnesjeler til modellbyggere.  ;)

 

Du kan starte med enkle og billige Airfix-sett, så barnehagen ikke sprenger budsjettet sitt. IPMS Norge burde kanskje opprette et fond til innkjøp av plastbyggesett til barnehager.  :)

 

Må være en god ide å opprette et barnehage-fond :) Da skal nok rekrutteringen gå bra! Må være en oppgave for IPMS i året som kommer  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.