Gå til innhold
  • Bli medlem

Møte i IPMS Østlandet 15 januar


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Ja, dere leste rett. Neste møte i IPMS Østlandet er

 

15. januar 2008

 

Altså ikke, ikke, IKKE 8 januar. Det var dessverre noen som kom oss i forkjøpet på andre tirsdag i måneden i januar. Februar til og med juni, blir møtene derimot gående som vanlig andre tirsdag i måneden. Det er bekreftet. Så møtekalenderen for IPMS Østlandet første halvår 2008, ser slik ut:

 

15. januar

12. februar

11. mars

8. april

13. mai

10. juni

 

Og så blir det jo spennende... :(

 

R. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg har tidligvakt så jeg kan jo stikke innom

 

Har endel bilder også. har jo ikke fått vært på noe møte siden rett etter sommern, så nå er det vel og godt på tide.

 

Har fra Rygge showet,men Nellis bildene lar vente på seg. Håper de kommer ,men levrandør er foreløpig såpass træg at jeg er ikke sikker på jeg har Nellis bildene før til L U,evt neste møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette møtet på Strømmen?

 

Kanskje jeg skulle ta en tur innom jeg også og kanskje bli kjent med folk.  :o Har riktignok vist trynet mitt et par ganger før, men....

 

Punkt 1. Vi biter ikke. Ikke slår vi heller.

Punkt 2. Vi pleier å svare når vi blir snakket til.

;)

 

Det kan være lett å føle seg litt utafor når man dukker opp på et IPMS-møte uten å kjenne noe særlig med folk. Jeg vet det er et problem og jeg prøver å blinke ut "nye" folk når de dukker opp og snakke litt med dem, men med 25+ møtedeltakere hver gang, kan det tidvis være litt vrient. Men jeg er heldigvis ikke den eneste som prøver å få nye møtedeltakere inn i varmen. IPMS var tidvis litt "sære" i forhold til nykommere før i tiden, men vi har blitt mye bedre. :thumb: I tillegg er det relativt mange som er i samme situasjon som deg eller nylig har vært det. Og det er jo hyggelig både for klubben og for oss "gamlingene" (i betydning IPMS-fartstid, selvfølgelig... ;D)

 

Så hjertlig velkommen skal du være. :) Dessverre kommer jeg ikke selv på møtet den 15. grunnet familieforøkelse (planlagt sådan på den datoen). Men vi snakkes nok en gang. I februar er jeg nok på plass igjen.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn at denne ungen skal ut litt lenger opp enn de pleier å komme ut, og da har SiV (Sykehuset I Vestfold) plutselig litt mer de skulle ha sagt angående når dette skal skje. Opprinnelig var inngrepet planlagt til den 16. januar. Og det hadde jo passa fint. ;) Men plutselig bestemte SiV seg for at det skulle skje den 15. i stedet. :pinch: Sånn er livet. Så jeg får vel litt annet å tenke på den kvelden enn modellbygging... :)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke og la være og erte litt litt jeg vet du ;D.

 

Det dere skal den dagen,må jo være verdens beste grunn til ikke å komme

på møtet :).

 

 

Vidar :)

 

:)

Kan ikke komme på veldig mange bedre grunner, nei. Men jeg er jo litt engstelig, da. De skal jo skjære hull i min kjære. :'(

Men det pleier jo å gå temmelig bra, det der. Veronica er i alle fall veldig klar. Ellers kan det hende vi ses på torsdag. Har litt bussiness i området med hele familien, så jeg tenkte jeg skulle legge inn en tur innom Hobbyland også. Erre no nytt, eller??

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke komme på veldig mange bedre grunner, nei. Men jeg er jo litt engstelig, da. De skal jo skjære hull i min kjære. :'(

 

R. :)

 

Vi for krysse fingra og håpe at alt går bra  :thumb:

Så en serie som gikk på NRK i høst og den var fra fødeavdelingen Sykehuset i Skien. Der viste dem de fleste former for fødsler  :o  :pinch: Bl.a. viste dem et keisersnitt. Det så skummelt ut men du verden så smertefritt det så ut til å være for moren og etter at dem hadde sydd damen sammen igjen så var visst alt bare glede  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, dere. Det går sikkert bra!

 

P.S.: Vi får avrøke store havanesere på LU  ;D

 

Avrøking av havanesere høres jo ordentlig hyggelig. Gjerne i førlge med en cognac eller tre. MEN en ikke-modellbyggende kompis av meg skal gifte seg samme helg, med meg som forlover. Så cognac og sigarrøyking må nok finne sted en annen plass for meg. Det skal dog sies at han er i ferd med å få lide for den dårlige planleggingen... 8)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.