Gå til innhold
  • Bli medlem

Åpen klasse F-16BM


Anbefalte innlegg

Mens jeg venter på noen deler har jeg satt igang del 2 av prosjektet

 

F-16 B Block 15D 80-3689 "689".

 

Denne skal lages som den gikk tidlig på '90 tallet. 338 skvadron dekaler, har ikke bestemt meg for konfigurasjonen ennå. Men enten C/L eller D/P tank config, captive AIM-9 og AMA på vingetipene, mens tomme launchere på 2/8.

 

Jeg bygger den rett ut av eska, men regner med at jeg tar AIM-9'ere fra ett annet sett, samt bruker noen resinseter jeg har liggende. Dekalene blir satt sammen av det jeg har liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dumt spoersmaal, men er kjerra 72 eller 48??? syns den saa liten ut i forhold til "tredje armen"

 

KOmmet mye lengre enn meg, iallefall naar det gjelder malinga ser det ut til, jeg skal dreie litt fler nagler paa babordsida, og saa sette paa horiz. stabs i kveld, lite prog i dag, men dama ville glo paa tittekassa, og det var mye bra der!

 

Cheers

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje så dumt spørsmål det :)

 

Det er eb '48 skala, jeg brukte macro funksjonen på 17-85'en min så det ser litt rart ut. men det er ikke noe vits å bruke 100-400 IS eller 70-200 på noe som står rett fårran meg ;)

 

Brute Xtracryllics som første lag,men skal ta over en gang til med Gunze da jeg ikke ble helt fornøgd med malingen, en ble litt for blå i mine øyne. Utover det så blir det jobbing med ACES II seter, future lakering og understell som står på planene idag. 

 

Jeg har hedigvis tv'en ikke så langt unna, samt at jeg og madammen har veldig forsjellig smak på hva vi liker å se. Så jeg tar på hørelurene og setter på en film eller noe tilsvarende på pc'en så er jeg heeelt happy :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.