Gå til innhold
  • Bli medlem

Porsche 928 GT (ferdig)


Anbefalte innlegg

Skolen danner grunnlag for det du skal leve av siden Kjell Terje, så prioriter den fremfor hobbyen - hvor lenge har du igjen?  Høres ut som en straff...;) 

 

Modellen ble fin den, men det er vi jo vant med.  Skulle jeg hatt en 928S selv (synes spoileren setter en ekstra piff, og S4 med forlenget front og hekk og "vanlige baklys" synes jeg ikke noe om), så ville jeg hatt den mørk grå metallic snarere enn brun metallic, men det er jo en kurant farge.  Ikke ofte man kan "ta" bilbyggere på historisk korrekthet:)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra denne Niclas  :thumb:

Møtte en slik som var mørkbrun metallic nå like før det ble glatt og skit. Den hadde rimelig god fart rundt svingen så jeg rakk ikke å se hjulene men fargen rakk jeg og se og den lignet på den du har valgt.

 

Kommer den en tur på møtet til uka ??

 

Må prøve å komme meg innover på møtet til tirsda'n :thumb:

Takker ellers for god omtale  :praise:

Jens, jeg synes også at (mørk) grå metallic passer meget godt på porsche ( den fineste fargen på porsche ). men av en eller annen grunn forbinner jeg 928 med brun metallic /356 med svart /944 med rød / 550/911 grå metallic og 914 orange,  ::)

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra denne Niclas  :thumb:

Møtte en slik som var mørkbrun metallic nå like før det ble glatt og skit. Den hadde rimelig god fart rundt svingen så jeg rakk ikke å se hjulene men fargen rakk jeg og se og den lignet på den du har valgt.

 

Kommer den en tur på møtet til uka ??

 

Må prøve å komme meg innover på møtet til tirsda'n :thumb:

Takker ellers for god omtale  :praise:

Jens, jeg synes også at (mørk) grå metallic passer meget godt på porsche ( den fineste fargen på porsche ). men av en eller annen grunn forbinner jeg 928 med brun metallic /356 med svart /944 med rød / 550/911 grå metallic og 914 orange,  ::)

 

Niclas :)

 

Kan faktsik si meg enig i det med fargene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.