Terje Rønningbakken Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 :thumb:R.E.S.P.E.C.T alt jeg kan si (Målløs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 (edited) Desken, dette ble bra ] om det er lov å si det selv. Edited February 4, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Brantenberg Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 dette ble bra Det synes jeg du har all grunn til å si Knut. Det ser skikkelig fett ut! hilsen Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 (edited) Og da har jeg prøvd meg på Detail Master sine Multi-Piece Wipers. 3 deler og en del bøying for å få dette resultatet. Skill level: Advanced. Det kan jeg skive under på. Strekene i festekittet er fingeravtrykk. Dette var litt vel smått og tynt å jobbe med. Håper jeg klarer å feste de på bilen. Edited February 4, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Den pusseren trodde jeg var ekte... Bilen blir forøvrig lekker. Blir den ren og pen, eller har du tenkt å støve litt på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Nei det blir ikke mye støv på denne. Den er tørrbørstet og gnikket litt på så den ser brukt ut. Men ellers blir den vel omtrent som den ville sett ut når den var klar til start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 (edited) Det er nesten ikke ti å tro, men Duoen ble ikke ferdig før i går. 911 ble åpnet opp igjen for det var litt limrester på insiden av sidevinduet jeg hadde glemt å fjerne. Nervepirrende, men gikk fint. Fant samtidig ut at jeg måtte ha noen hengsler på motorlokket, med alle detaljer nedi der er det synd å ikke ha det åpent. Limte små trekanter med styren i hjørnene, Hold lokket på plass og borret hull gjennom styrenen slik at det ble merker i lokket på samme plass som hullet. Boret inn i lokket slik at jeg fikk feste for noen bøyde metalstenger. Slik ble det: (Det er G-streng til opplysning for Bottolf) Utstyret fremme ble festet med noen elastiske tråder. Fornøyd med spaden forresten. Den er laget av tannpirker og cola-boks. Følte meg nesten som McGyver når jeg laget den. Siden sist har 356-en egentlig bare fått en festestropp av lær og G-streng til reservehjulet Edited February 4, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 (edited) Her er et bilde av undersiden av 911en Edited February 4, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 (edited) Her en noen bilder: Edited February 4, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 19, 2008 Author Share Posted August 19, 2008 Har hatt litt problemer med de siste bildene, men nå håper jeg det fungerer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 er det bare meg eller er venstre bakhjul litt skjevt og er det også bare meg eller er dette så og si perfekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 20, 2008 Author Share Posted August 20, 2008 er det bare meg eller er venstre bakhjul litt skjevt og er det også bare meg eller er dette så og si perfekt Du har helt rett. Tror det skal gå greit å fikse. Hjelper med nye øyne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Nydelig, her kommer det frem masse detaljer. Dette blir nok en av de modellene på bordet som man kan finne noe nytt på for hver gang man tar en ny runde. Bra jobba. Kan nevne at min Porsche også er ferdig, mangler bare å få karosseri sammen med understell. Så kommer det bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Überlekkert, Knut! :praise: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Veldig bra.Dette ble lekkert.Mange flotte detaljer å sette øynene i.Du får modellene dine til å bli veldig realistiske Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Ser ut som 2 meget flotte modeller gleder meg å se de på NC Niclas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Enig med Per Erik her - mange fine detaljer aa gaa paa jakt etter her. Men hva med litt vaering? Stoev, soele og slikt som hoerer med paa en rallybil? Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 20, 2008 Author Share Posted August 20, 2008 Enig med Per Erik her - mange fine detaljer aa gaa paa jakt etter her. Men hva med litt vaering? Stoev, soele og slikt som hoerer med paa en rallybil? Jens Svaret er som alltid fra meg, nei takk. Begge er forsåvidt været med både vask, panellinjer og tørrbørsting. Men de er omtrent så ren (og hel) som de ville være på startstreken til 1. etappe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Det ble mye snadder på denne Svaret er som alltid fra meg, nei takk. Begge er forsåvidt været med både vask, panellinjer og tørrbørsting. Men de er omtrent så ren (og hel) som de ville være på startstreken til 1. etappe. Heeelt enig. Etter å ha laget en flott bil må den ikke grises til. Da må det være planlagt fra starten av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Det ble mye snadder på denne Svaret er som alltid fra meg, nei takk. Begge er forsåvidt været med både vask, panellinjer og tørrbørsting. Men de er omtrent så ren (og hel) som de ville være på startstreken til 1. etappe. Heeelt enig. Etter å ha laget en flott bil må den ikke grises til. Da må det være planlagt fra starten av. Helt enig skal du bygge skitten bil og spesiellt Safarirally må du tenke på at dritten pakker seg absolutt overalt. En fullstendig nedmøkket bil med det innvendige gullende rent vil se ganske teit ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 22, 2008 Author Share Posted August 22, 2008 Jeg synes også at å skitne til en rallybil uten å ta med bulker og annet som er blitt ødelagt på etappen er heller ikke helt realistisk. Og det er igjen mye arbeid. En gang iblandt er det greit å bli ferdig med en modell også. Dessuten synes jeg det er realistisk nok å gjenngi bilen som ved starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Må bygge en shakedown rampe å da(trur det er det det heter)iallefal den start rampen de kjører opp på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Detaljerte og pene modeller. Et vakkert skue der de står ferdige ved siden av hverandre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts