Gå til innhold
  • Bli medlem

Øst-møte den 13/11/07


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

Skeptiske blikk, Leif? Så ikke at du rynka øyebryna en eneste gang, jeg..  wOOt

 

Gratulerer til Bottolf, som også endelig fikk avhenta "julegaven" - Revells 1/32 Bell AH-1G i bytte mot Academy Tirpitz i 1/350 Tirpitz. Og jeg som ikke har bygd et skip siden jeg var guttunge! Da jeg ymta frampå at jeg skulle ha den ferdig til jul for å teste den ut i full-skala-badekaret jeg flytter fra ved nyttårstider, ble jeg regelrett mistrodd av Yamato-Moland.  :'(

 

En skeptisk type fra det lokale miljøet ville heller ikke tro meg da jeg dro fra møtet og fortalte at jeg hadde tenkt å ro hjem til Oslo i skuta. Han hadde forresten kamuflert seg ved å legge igjen både monokkel, bajonett og gul flosshatt i heimen.

 

Leiligheten jeg flytter til har nemlig bare et lite "sitte-badekar", så der blir det ikke plass til  Doffens saltvannsbeist i den skalaen.

Saltvann er dessuten mangelvare rett ved Ullevål Stadion, så jeg tror jeg skal skaffe meg noe fotoets og satse på inngående studier av referanser en 10-15 års tid. Hvor får jeg tak i boka di, Åkra  ?

 

Anders  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går! Endelig tilbake på motormuseet. Lenge siden jeg har fått annledning til å stille på møtene. Rakk ikke innom Hobbyland da :'( Hyggelig å hilse på dere jeg bare har sett elektronisk. Mange flotte modeller utstilt. Fikk ryddet litt i hyllene og ble kvitt en stor pappeske med 20-30 modeller, takk til kjøpere håper dere er fornøyd. Jeg har ikke slik Coop garanti, men skulle det være bonde anger, skal det vel ordne seg.

Spenningen var stor da jeg kom hjem og åpnet esken fra Anders, fint innpakket i nissepapir. Cobraen var lang slank  og flott den, et stiilig helikopter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott møte som vanlig!

 

Selv måtte jeg gå relativt tidlig -men fikk stemt. Noe som alltid har slått meg er hvordan interesser (naturligvis) grupperes sammen rundt ulike bord. For meg blir nok det alltid flybordet, men hvis vi får ett nytt lokale bør kanskje ting som "samvirke mellom våpengrenene" tenkes nøye igjennom. I hvertfall syntes jeg Haugenstua innbød til mer naturlig mixing av mennensker  og interesser slik at det ble en klubbkveld, ikke flere klubber som tilfeldigvis treffes samme tidspunkt - samme sted. Men for all del jeg klager ikke,-ensporet som jeg er i min intresse. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rakk" vist ikke å hilse på deg Jarl Ove, ridder av kverulantiske lange nestenpolitiske dyptpløyende analytiske innlegg her inne ;D. Uansett hei ;) håper du bygger litt innimellom også :thumb:. Nå kan du jo slå Anders og legge ut noe på sløydbenken her inne.

 

 

Tok et elegant riddersprang over alle ridderene og landet på fornavnet istedet. Det er til gjengjeld uten avansementsmuligheter....

 

Joda, bygging blir så noen blodige bilder fra sløydbenken kan jeg slenge inn ved andledning.  ;)

 

PS Har faktisk tenkt å gjøre det etterhvert -men trenger et spark bak først. :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.