Vidar Ringstad Posted December 5, 2007 Author Share Posted December 5, 2007 Var en tur i bunkeren i dag.Var ikke så veldig effektiv,men malte grunnfargen på Hetzeren og pratet masse tull med Heidi og Leif. Lekte litt med et utkast til diorama også . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 5, 2007 Author Share Posted December 5, 2007 Flyttet litt rundt på trærne.Plantet et ved dassen,så en kan sitte litt mer uforstyrret og lese . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Det ser fint ut dette. Hvordan har du tenkt å male Hetzeren? Skal den være helt gul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Du har fått opp dampen ser jeg. Bra. Og det ser fint ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 5, 2007 Author Share Posted December 5, 2007 Det ser fint ut dette. Hvordan har du tenkt å male Hetzeren? Skal den være helt gul? Neida,det blir trefargekamo.Regner med og måtte bruke pensel på de neste fargene,hvis jeg ikke maskerer så jeg får hard kamo . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Jøss, Skoda'n din har jo kanon jo. Hvor kommer hus og dass fra? Laget sjøl? K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 6, 2007 Author Share Posted December 6, 2007 Hvor kommer hus og dass fra? Laget sjøl? K Hus og dass er det Verlinden som står for. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Kan jeg foreslå en liten ting Vidar? Først spørsmål: Er det mulig å åpne do døra? Om ikke så kommer ideen uansett; Voksenblader? Ala dette: http://www.s205409446.onlinehome.us/Gal6/5001-5100/gal5083_T-160_Duffey/04.jpg Du kan gjemme dem bort mellom treet og veggen på toaletet eller inne i selve toaletet... (nei, ikke i do skållen...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 6, 2007 Author Share Posted December 6, 2007 Hehe,hadde vært tøft det,Anton . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted December 6, 2007 Share Posted December 6, 2007 Hehe,hadde vært tøft det,Anton . Vidar voksenblader ja det må ikke være så heftig at du må ha aldersgrense på å se den mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts