Gå til innhold
  • Bli medlem

944 Turbo "Back to the 80s"


Anbefalte innlegg

Artig historie og norsk forbilde :thumb: Husker forbildet best som sidepasasjer , den meget fartsglade og norsk tipping vinnende kusina mi, som var et par år eldre freste rundt i en slik midt på 80 tallet, korrekt antrukket i pastelfarger og med bleika jokkapalme sveis.

Det spruta i plast og spojlere en gang hun entreet en fortauskant ved den lokale Noroil stasjonenen. Det var stadig problemer med turbotrykk og og ventilløftere som hang.. Det var nok av missunelige kvisete guttevalper som kom med en "hjelpende hånd" :D Bottolf var  med som annstand og familiens beskytter ved flere annledninger.

Kusinen min kom senere på andre tanker med hensyn til driftsutgifter  og byttet inn kjerra i noe Toyota greier >:( Selvfølgelig før jeg rakk å få lappen

 

Det her høres jo ut som en fantastisk historie som fint kan omformes til et lite diorama (noe ala de andre du har blitt kjent for her inne) med en porsche delvist knust på en fortauskant med både Bottolf som yngre sidemann og din godt beskrevne kusine utenfor bilen (sikkert i fortvilelse). Kanskje noen av de hjelpsomme kviseguttene også får plass på fortauet sammen med diverse plastbiter :) (det her ser jeg virkelig for meg!!!  wOOt)

 

Utfordrer deg til å bygge den her André!!! Om du tør??  ;)

 

Den utfordringen synes jeg du bør ta ;):thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.