Knut Børgesen Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Det blir jo knalltøfft. Med noen tynne lag klar på dekalene burde det gå bra. Forsikt, forsiktig. Lykke til, nå er du så langt at dersom den bøygen blir rundet så er det bare sjarmøretappen igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Jeg brant meg skikkelig forrige gang jeg forsøkte med klarlakk over dekaler. Dekalene så ut som rosiner.... krøllet seg i alle retninger Resultat ble bil uten dekaler men blank og fin lakk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Gjør seg bra med dekaler på denne bilen også.Fått de til å sitte riktig har du også.Fin jobb på en fin bil. Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 Gjør seg bra med dekaler på denne bilen også.Fått de til å sitte riktig har du også.Fin jobb på en fin bil. Per Erik Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler. Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler. Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra Jeg synes bakskjermene er bra uten dekaler. Har litt vanskelig for å se for meg hvor de i så fall skulle passet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 Jeg har noen noen runde logoer og noen lenger avlange med navnet. Det jeg hadde tenkt var å legge de så de følger buene der bak og får de enda bedre frem. Men det blir nok med tanken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Gjør seg bra med dekaler på denne bilen også.Fått de til å sitte riktig har du også.Fin jobb på en fin bil. Per Erik Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler. Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra Jeg tenkte mest på at de satt rett, og ikke var kommet skjevt på. Men når du først nevner det, så hadde det kanskje gjort seg med noen litt mindre med tekst, eller en logo på bakskjermene? Bra blir den jo uansett. Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 aha sånn riktig ja hehe Det var litt tricky for når de først satte seg fast så skjedde det fort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Denna ser meget bra ut Stian, jeg synes ikke du skal legge på flere dekaler, for nå var den fin og ryddig Niclas som er svak for Jägermeister-biler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Ser veldig bra ut denne Stian. Interiøret er også satt sammen 99%, med egen mikset farge. Var noe uheldig med tørrbørsting av nettet. Fant ut at det ville være en bra ide, helt til jeg prøvde det... ja ja Hva var det som gikk galt. JR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 9, 2008 Author Share Posted January 9, 2008 Ser veldig bra ut denne Stian. Interiøret er også satt sammen 99%, med egen mikset farge. Var noe uheldig med tørrbørsting av nettet. Fant ut at det ville være en bra ide, helt til jeg prøvde det... ja ja Hva var det som gikk galt. JR Personlig så synes jeg det ser mer ut som malingssøl enn noe annet hehe :'( Jeg ville fremheve trådene, men føler at det ikke gikk. Det hadde vært artig å fått et lyn kurs i tørbørsting og vask på et av møtene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Hei Stian Dette ser ryddig og pent ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Dette her begynner å se meget bra ut Stian, vet du at du kan laste ned et lite bilspill på nettsia til den ølprodusenten din? Den som har fulgt med på Eurosport noen år vet at disse sponset mye sendinger der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Er de øl produsenter også ? Tenker bare på en ting når jeg ser et Jägermeister merke jeg..... Har tenkt å ha svarte felger på denne, bør jeg strippe felgene først, eller bare rett på med noe semigloss ? Kanskje litt grunning først? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Her kan du se det jeg mente, med logo på baksjermen.Bilen er jo sponset, og da vil de jo dekke så mye som mulig. http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=46&products_id=1769 Er enig med Niclas, bilen din ser renere ut, og jeg syns din er litt mere delikat, sånn du har den Har fått lyst på en sånn jeg også.Det er noe eget med biler med reklame på. Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Her kan du se det jeg mente, med logo på baksjermen.Bilen er jo sponset, og da vil de jo dekke så mye som mulig. http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=46&products_id=1769 Er enig med Niclas, bilen din ser renere ut, og jeg syns din er litt mere delikat, sånn du har den Har fått lyst på en sånn jeg også.Det er noe eget med biler med reklame på. Per Erik Det var slik jeg tenkte Utrolig hva et bilde gjør Men den ble slik som vist, for nå er klarlakken på plass. Dekalene ser ut til å klart seg, disse er kjøpt fra en "down under". Jeg syntes og den så mer stilrein ut. Skal jeg være en promobil med litt stil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Gjentar meg litt jeg, har planer om å male felgene svarte. Noen som har gjort dette før? bør de strippes først? Eller holder det med grunning? Kan det og droppes? Tar gjerne i mot tips, eller så hopper jeg bare i det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Jeg har gjort begge deler, både med og uten stripping. Har brukt primer i begge tilfellene og ikke hatt problemer. Detaljene i støpingen blir nok noe bedre om du stripper. Forkrommingen har jo en viss tykkelse. Lykke til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 12, 2008 Author Share Posted January 12, 2008 Jeg har gjort begge deler, både med og uten stripping. Har brukt primer i begge tilfellene og ikke hatt problemer. Detaljene i støpingen blir nok noe bedre om du stripper. Forkrommingen har jo en viss tykkelse. Lykke til. Tar DOT4 dette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 12, 2008 Share Posted January 12, 2008 Jeg bruker kaustik soda på krom,det detter av ganske fort. Tror det går bra med klorin også. Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Dersom DOT4 er bremseveske så er svaret jag, men det tar litt tid. Og husk å vaske godt etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Regner med at jeg prøver å finne meg noe Soda eller klorin. Lurer på om den varme flytende luten på jobben gjør jobben Den tar fargen på lakksprøytene i hvertfall, mulig plastikken også går til h... hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Du kan prøve med Mr Muscle oven cleaner. (Ovnsrens) Har for det meste brukt denne jeg, men i det siste har det dukket opp noen mer gjenstridige kromvarianter. Blir bra den Porker'n! Jägermeister-ræserne er heftige. Den flytende varianten er heller ikk :shifty:e helt feil...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Du kan prøve med Mr Muscle oven cleaner. (Ovnsrens) Har for det meste brukt denne jeg, men i det siste har det dukket opp noen mer gjenstridige kromvarianter. Blir bra den Porker'n! Jägermeister-ræserne er heftige. Den flytende varianten er heller ikk :shifty:e helt feil...... Spruter man bare masse på eller eller legger man det i skikkelig bløt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts