Gå til innhold
  • Bli medlem

Porsche Cayman S - Jägermeister edition


Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Heftig Stian!

Bare en liten tanke:

Gi bremseskivene en svartvask, eller bor opp luftehulene i dem. Ser drittøft ut når du har så åpne felger der alt bakom vises så godt.

 

 

 

 

Og noe som ikke har med saken å gjøre i det hele tatt, men som jeg bare vil nevne siden andre har kommet inn på det:

Til tette rør, spesielt dassrør, er faktisk det mest effektive solide doser grønnsåpe! I mine fjorten år som vaktmester på et sykehjem (der det meste havna nedi skåla... ::)) tror jeg at vi hadde ett eller to tilfeller der grønnsåpa ikke fiksa biffen. Det ene var en blomsterpotte som hadde kilt seg fast etter to svinger i røret...! 2-2 1/2 liter ren grønnsåpe nedi dassen, vent en liten halvtime, prøv å trekke ned. Funker som sagt vanligvis utmerket.

 

 

Premien for verste tematiske avsporing av byggetråd kan overleveres meg på LU....! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig. Kanon felger til bilen :thumb:

 

Har du vasket panellinjene også eller er det bildet som lyver. De ser flott ut på bildene i alle fall.

 

 

 

PS og nå må jeg få ut noe på duoen min, dette emnet har jo flere poster enn min :thumb:

 

De er ikke vasket, det kom faktisk av seg selv. Så jeg har ikke følt behovet for å gjøre mer. Har lagt merke til at nesten alt av naturlige sprekker har fått riktig "skygge"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er ikke lov å komme tomhendt til møtet. Det er forbeholdt "gamlinger" som meg.

Vi krever å se denne modellen på møtet i morgen, ferdig eller ikke.

 

Jeg er godt i gang med innredning av nytt hobbyrom, byggeaktiviteten er i startgropa. Jeg stiller med prosjekt neste gang, blir vel mars-møtet. Det er planlagt en tur til CCM i Stockholm 9. februar, med innlagt omvei via "Chromecop". Er ikke tilbake i gamlelandet før seint mandag kveld.

 

Vi sees i morgen.

JØRN

Lenke til kommentar
Del på andre sider




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.