Gå til innhold
  • Bli medlem

Porsche Cayman S - Jägermeister edition


Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjør seg bra med dekaler på denne bilen også.Fått de til å sitte riktig har du også.Fin jobb på en fin bil.

 

Per Erik

 

Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler.

Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler.

Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra :)

 

Jeg synes bakskjermene er bra uten dekaler. Har litt vanskelig for å se for meg hvor de i så fall skulle passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør seg bra med dekaler på denne bilen også.Fått de til å sitte riktig har du også.Fin jobb på en fin bil.

 

Per Erik

 

Godt å høre, har egentlig bare satt de på der jeg synes de passer. Også litt etter hva jeg har sett av andre Jägermeister biler.

Men jeg ville ikke ha den overfylt, lurte litt på om det så tomt ut ved bakskjermene. Men siden ingen har sagt noe er det sikkert bra :)

 

Jeg tenkte mest på at de satt rett, og ikke var kommet skjevt på.

Men når du først nevner det, så hadde det kanskje gjort seg med noen litt mindre med tekst, eller

en logo på bakskjermene?

Bra blir den jo uansett.

 

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut denne Stian.  :thumb:

 

Interiøret er også satt sammen 99%, med egen mikset farge. Var noe uheldig med tørrbørsting av nettet. Fant ut at det ville være en bra ide, helt til jeg prøvde det... ja ja

 

Hva var det som gikk galt.  ???

 

JR :)

 

Personlig så synes jeg det ser mer ut som malingssøl enn noe annet hehe  :'( Jeg ville fremheve trådene, men føler at det ikke gikk. Det hadde vært artig å fått et lyn kurs i tørbørsting og vask på et av møtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du se det jeg mente, med logo på baksjermen.Bilen er jo sponset, og da vil de jo dekke så mye som mulig.

 

http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=46&products_id=1769

 

Er enig med Niclas, bilen din ser renere ut, og jeg syns din er litt mere delikat, sånn du har

den :thumb:

 

Har fått lyst på en sånn jeg også.Det er noe eget med biler med reklame på.

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du se det jeg mente, med logo på baksjermen.Bilen er jo sponset, og da vil de jo dekke så mye som mulig.

 

http://www.hiroboy.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=46&products_id=1769

 

Er enig med Niclas, bilen din ser renere ut, og jeg syns din er litt mere delikat, sånn du har

den :thumb:

 

Har fått lyst på en sånn jeg også.Det er noe eget med biler med reklame på.

 

Per Erik

 

Det var slik jeg tenkte ;) Utrolig hva et bilde gjør ;) Men den ble slik som vist, for nå er klarlakken på plass.

Dekalene ser ut til å klart seg, disse er kjøpt fra en "down under". Jeg syntes og den så mer stilrein ut. Skal jeg være en promobil med litt stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve med Mr Muscle oven cleaner. (Ovnsrens) Har for det meste brukt denne jeg, men i det siste har det dukket opp noen mer gjenstridige kromvarianter.

 

Blir bra den Porker'n! Jägermeister-ræserne er heftige. Den flytende varianten er heller ikk :shifty:e helt feil......

 

Spruter man bare masse på eller eller legger man det i skikkelig bløt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.