Gå til innhold
  • Bli medlem

Porsche Cayman S - Jägermeister edition


Anbefalte innlegg

Første mann ut da :)

 

Hadde bare en Porsche å velge i, egentlig litt svakt men det ble denne. Ikke det mest orginale valget, men skal se hva jeg kan få ut av det.

 

Bilen blir nok veldig OOB, men i Jägermeister farger og decaler. En slags promobil for Jägermeister.

 

Decalene er fra en fyr i Australia, la ut link i tips seksjonen. Lakk er fra Hiroboy siin Zero Paints.

 

DSCF3728.jpg

 

DSCF3729.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jo takk,jeg brakk begge på min,og så ble det noe kluss med lakken og den plasten reagerte merkelig på bremsevæske :'(

Kasta dritten. :pinch:

Men det blir en ny,jæ... tøff bil :thumb:

Det var en del støpekanter på alle hjørner av bilen,men resten av delene ser veldig bra ut. :)

 

Leif

 

Det pleier å stå en hvit en borti gata her,og det passer bilen veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser det har dabbet av litt på disse Porsche prosjektene, men jeg har klart å få på base fargen og klarlakk. Så nå er det klart for dekaler. Må få sett litt på andre biler med samme reklame for å se hvordan det blir fordelt på disse.

 

DSCF3745.jpg

 

Sleit litt med støpekanter her, alt ble faktisk ikke borte, men det er så lite. Ble to omganger med grunning. Var ikke helt fornøyd, men fant ut at jeg skulle prøve å gi litt f..... Kanskje det får meg til å slappe av mer når jeg bygger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg var heldig med bildet, for jeg er ikke helt fornøyd.

Har fått endel "hår" virker som det kom svarte hår fra sprøyta, så den ble ekstra godt reingjort idag.

Også er det litt ujevnheter etter grunninga, det var nesten bare bånnskrap igjen. Trodde det skulle gå, men den er hevd nå og ny funnet frem.

 

Men jeg regner med at dekalene gjemmer det meste ;)

 

Men ble fornøyd med klarlakken idag, utenom hårene så fikk jeg til en bra blanding.

Det hjalp og at jeg tømte sprøyta og ikke lot det ligge igjen noe i den etter hvert strøk. På den måten fikk jeg rørt opp nytt for hvert strøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har stått litt stille i denne tråden, jar bygget litt. Men egentlig har det blitt mer trøbbel på byggebordet enn morroa. Og da går det ikke fort.

 

De dekalene som skal på før neste omgang med klarlakk er på plass:

 

dekaler03.jpg

 

dekaler02.jpg

 

dekaler01.jpg

 

Regner med at fargen synes noe bedre her. Disse dekalene var veldig tynne, og jeg måtte ofre noen før jeg taklet de.

 

Interiøret er også satt sammen 99%, med egen mikset farge. Var noe uheldig med tørrbørsting av nettet. Fant ut at det ville være en bra ide, helt til jeg prøvde det... ja ja

 

interior02.jpg

 

interior01.jpg

 

Også et lite forsøk på CF dekaler her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.