Gå til innhold
Knut Børgesen

Til Drammen i helga?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det flere enn meg som kommer til Drammen på fredag?

Er det i så fall noen planer for å treffes på kvelden?

KNUT

Tror det kommer noen, og det blir vel noe sosialt samvær på kvelden (på Jonas B gunnersen)

har ikke hørt noe annet :thumb:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norwegian Challenge, modellbilutstilling....

Jodda, stormtroppen til trønderbataljonen kommer vi....... :cheers:

Så veloplagte som enkelte av oss er etter nesten 24 timer i strekk med modellbygging....... wOOt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det et byggesett utsalg der, sånn som det var på SC med biler, militært, photo ets og annet tilbehør?

mats

varer det en dag? (må ha svar ikveld, for å finne ut av om jeg skal være med....)

mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det ble linket til hjemmesida for NC lenger opp i tråden. Vi gjentar:

http://www.batleman.org/NC%20Forside.html

I invitasjonen som du finner der, ser du at det er innlevering av modeller på morran, og premieutdeling kl. 1500 samme dag. Det skulle tilsi at det bare er i morra det skjer.  ;)

God tur og lykke til!

Arild :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er bra du passer på meg Arild ;) 

Men er det kjøp og salg av alle typer byggesett (bil,båt,fly,MILITÆRT)????? ps. dette avgjør om jeg blir med.

mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri vært på NC, men siden det kun er en bilkonkurranse så tviler jeg på at det er noe særlig byggesett og stæsj innen ikke-bil-greier å få tak i.

Men jeg vet ikke.

Nils  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært greit å vite om det er kjøp og salg av andre ting enn bil greier, for det kan være avgjørende om jeg kommer...

mvh mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, de som er faste gjester på NC er vel ivrig opptatte med å gjøre prosjektene sine ferdige siden de ikke svarer. Jeg vet ikke om Lars har tenkt å ta med seg noe fra Hobbyland dit heller. I så fall er det godt mulig det blir litt annet enn bare bil. Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005  ;D

Arild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker jeg kjøpte Dragons første forsøk på sen Tiger I på Gardermoen Modellflyfestival i 2005

Vel, dette blir et sidesprang.

Det blir dessverre ingen Gardermoen Modellflyfestival i år. Selv er jeg opptatt med andre arrangementer i høst og har ikke anledning og tid til å organisere det hele. Noen gode sjeler har tilbudt seg å hjelpe til (ære være dem), men det betyr at jeg likevel må holde i alle trådene og nedlegge endel arbeid, hvilket jeg dessverre ikke har anledning til. Så med midre noen andre er villig til å dra lasset (jeg vil i så fall være villig til å hjelpe til) blir det ikke noen Modellflyfestival.

Som sagt, dette var et sidesprang og vi legger all diskusjon om GMFF død i denne tråden etter dette. De som vil forfølge emnet er imidlertid velkommen til å gjøre det i en egen tråd.

Nils  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider