Gå til innhold
  • Bli medlem

Øst møte 11/09


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

Det er helt korrekt at det er møte 11/9! Beklager at jeg ikke har vært mer informativ, men jeg har akkurat kommet hjem fra kurs og kompisbesøk i Trondheim. Så IPMS-aktiviteter har vært litt nedprioritert. Dog fikk jeg meg en tur innom Smallsize/Hobbyland i Trondheim også. Så helt blottet for modellaktiviteter har turen ikke vært. ;)

 

Så det sedvanlige spørsmålet: ER DET NOEN SOM HAR ET TEMA OG KOMME MED?? Dette er det faktisk opp til dere medlemmene å komme med. Jeg kan ikke sitte og forsøke å shanghaie folk til å avholde tema hver gang.

 

"Månedens modellbygger" blir det uansett og vi har en sak på sakslista:

 

I løpet av 2008 må vi igjen finne nye lokaler.

 

Takket være en hyggelig modellbygger / modelljernbanebygger som heter Per Erik Karlsen :praise:, stiller jeg ikke helt blankt faktisk. Mer om det på møtet.

 

Jeg vet ikke hvem som er "nøkkelbarn" på tirsdag, men offisiell møtestart er jo kl. 1900. Nøkkelpersonen kan jo melde seg i denne tråden og hinte om når lokalet kommer til å være tilgjengelig. Uansett har jeg tenkt meg en tur innom "sjappa", så vi kan jo ta en mønstring der før vi forhaler bort til Motormuseet.

 

R. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/9,jaja,da er Mor og jeg på en liten shoppingrunde i Bankok,den 13.drar vi til Koh Samui,strender,strender og sol :)

Central World senter 5 etasje. Ta Skywayen til Plotchit eller Siam station og gå par hundre meter og du er der. men gå ikke ned på bakkeplanet, bare følg Skyway fortauene helt inn. Bra utvalg i Tamiya, litt dyre sett, men billig verktøy. Send Mor på klesbutikk ekspedisjon og du har butikken for deg selv. Ekspeditrisene vil yte service til grensen av det innåslitne. Betalingsdisken er en tålmodighetsprøve, men hvis du har god tid kan den være en morsom og lærerik innføring i inneffektivitet basert på god Thailandsk tradisjon. Blir du forøvrig lei av klesbutikker finnes det en "gubbedagis" et par kvartaler fra Central World (Petchaburi Road). IT World senter med 7-8 etasjer stappfullt med elektro, mobil, og annet stæsj til en rimelig penge.

Beklager forøvrig avsporingen og ha en god tur

 

Jan

 

Uteblir på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/9,jaja,da er Mor og jeg på en liten shoppingrunde i Bankok,den 13.drar vi til Koh Samui,strender,strender og sol :)

Central World senter 5 etasje. Ta Skywayen til Plotchit eller Siam station og gå par hundre meter og du er der. men gå ikke ned på bakkeplanet, bare følg Skyway fortauene helt inn. Bra utvalg i Tamiya, litt dyre sett, men billig verktøy. Send Mor på klesbutikk ekspedisjon og du har butikken for deg selv. Ekspeditrisene vil yte service til grensen av det innåslitne. Betalingsdisken er en tålmodighetsprøve, men hvis du har god tid kan den være en morsom og lærerik innføring i inneffektivitet basert på god Thailandsk tradisjon. Blir du forøvrig lei av klesbutikker finnes det en "gubbedagis" et par kvartaler fra Central World (Petchaburi Road). IT World senter med 7-8 etasjer stappfullt med elektro, mobil, og annet stæsj til en rimelig penge.

Beklager forøvrig avsporingen og ha en god tur

 

Jan

 

Uteblir på tirsdag.

 

Et splitt av et nanosekund fikk jeg en kopling i boksen på 11/9 og World .... men det var åltså Central World ikke World Trade..etasjene var 5. ikke 105.

 

Forøvrig takk for avsporingen ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du likte deg hos oss,Svein Ivar.

Bra du ikke er lettskrmt,siden den første du møtte var han med monokkel og bajonett wOOt;D ;D.

 

 

 

Vidar ;)

 

Det ble jo ikke brukt da  ;D

 

Det eneste som bekymrer med litt er at jeg er så utrolig dårlig til å huske navn og hvem som er hvem  :'(  Så det er ikke så sikkert jeg husker hvem som heter hva neste gang men det kommer nok etter hvert tenker jeg  ;)

 

Svein Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.