Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny dato for åpen dag Rena


Erik Torp

Anbefalte innlegg

Åpen dag Rena Leir er flyttet til 4. Oktober. Rena Leir vil være åpen fra 1200 til 1730. Jeg kjenner ikke detaljprogrammet, men er blitt fortalt at det vil være "compact games" med forskjellige displayer og materielldemoer samt mulighet for å se noe av den daglige tjenesten på Rena.

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Åpen dag nærmer seg. Det starter 1215 på torsdag for sivile, men så vidt jeg har fått med meg så starter ikke demoene før ca 1400. Man blir anvist parkeringsplass i Vakta Rena Leir. Jeg var en smule opptatt på jobben i dag, så da jeg kom på at det kanskje var en ide å poste programmet hadde alle som drev med det tatt kvelden. Vel, diger huskelapp midt PC skjermen gjør vel at jeg skal huske det i morgen. Visstnok har det vært en helsides annonse i Østlendingen for de som har tilgang på den avisen. En liten tur innom APs Hobby ved jernbanestasjonen i sentrum kan jo være interessant i forkant. Han selger mest RC men har også noe plast. Butikken åpner 1100.

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅPEN LEIR

torsdag 4 oktober 2007 i tiden 12.15 - 17.30

 

Program

1215 Hovedvakta åpner

 

1250 - 1300 Offisiell åpning

 

1300 - 1335 Oppvisninger fra ØGs avdelinger. TMBN, FSK, Sankp mfl.

Flyoppvisninger/Fallskjermhopp

 

1335 - 1400 Promenadekonsert ved Forsvarets stabsmusikk

 

1400 - 1420 Minnemarkering for falne

 

1420 - 1730 Åpen leir

Muligheter for å se trenings- og simuleringsverktøy og de viktigste

bygningene i Rena leir

 

1830 - 2000 Jubileumskonsert med Forsvarets stabsmusikk i Åmot kulturhus

Ca 2010 Festfyrverkeri

 

Parkering

Følg anvisninger fra vaktpost samt skilting.

 

 

Alle får visst detaljeprogram i vakta.

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ være der...

 

Vidar, du kan jo ringe meg når dere er på plass. Skal vel klare å rive meg løs for å hilse på andre IPMS medlemmer, men for meg er det vanlig arbeidsdag. Panserbataljonen driver trening med tre eskdroner hos oss, så enten man liker det eller ikke så har de pri hos undertegnede. Det blir nok ikke samme type omvisning som jeg hadde for dere sist, men til gjengjeld får dere nok se de fleste vognene "live" denne gangen.

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.