Vidar Ringstad Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Husk møtet i morgen 12/6.Vet ikke når Roar kommer og låser opp,men vi skal være på motormuseet. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Jeg kommer nok dessverre ikke før tidligst kl. 1800 ettersom Veronica må ha bilen frem til borti kl. 16 i morgen. Så jeg rekker tidligst ferga Horten-Moss kl. 1615 Ellers har jeg et spørsmål: ER DET NOEN SOM FØLER SEG KALLET TIL Å DRA ET TEMA PÅ MØTET I MORGEN?? ?? ?? Skal det bli tema må noen svare meg på dette innlegget eller på PM. Jeg har rett og slett ikke tid til å sitte på forumet og sende ut temaforespørsler pr. PM i dag. Det var mange gjøremål som ble nedprioritert på grunn av innspurten til konkurransen. De må jeg ta igjen nå. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Jeg skal se om jeg kan komme nedover i allefall. Er sykemeldt pga en stygg hudinfeksjon (som forhindret meg i å komme på konkurransen). Men er hjemme igjen nå. Har med A3 bilder fra Sola Airshow hvis noen er intresert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 To sjuklinger blir det da, jeg kommer med gipsa arm. Fulgt av støtte kontakten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Skulle gjerne tatt meg en tur, men påtok meg en snekker jobb for faderen hjemme. Det som skulle være en kurant utskfting av to vindskir ble til full utskifting av hele vindfanget (råteskade ). Så det blir nok bare snekring i 1:1 skala i sola i morgen :'(. Får heller komme sterkere tilbake til høsten. Snekker Andersen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 da blir det vel ikke noe tema, da. vi får satse på pølser og modellpreik. Ta med dere prosjekter og modeller da! Vi kan jo også lage et lite swap-meet. Så hvis noen har noe de tror de kan bli kvitt, bare ta det med. Sten Arne tar vel med seg noen fine bilder. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Hvor lenge holder man på nå som vi er begynt å være på Motormuseet? Jeg har en mistanke om at jeg ikke kan komme før borti 19.30-tida, og vil jo slippe å måtte snu i døra Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Det begynner jo 19, Arild. Vi holder nok på minst en halvtime... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Vi holder på til han som skal ha nøkkelen til neste gang vil hjem. Det blir forøvrig ikke meg i kveld, for jeg kan ikke komme på augustmøtet. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 da blir det vel ikke noe tema, da. vi får satse på pølser og modellpreik. Ta med dere prosjekter og modeller da! Vi kan jo også lage et lite swap-meet. Så hvis noen har noe de tror de kan bli kvitt, bare ta det med. Sten Arne tar vel med seg noen fine bilder. R. Jeg kommer, har med endel A3 bilder fra Sola, samt at jeg har fått ett nytt opplag fra Oceana, av en eller annen årsak kom det en ny omgang med disse så jeg vurderer å selge dem unna til noe nedsatt pris. Hvis noen melder sin interesse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts