Gå til innhold
  • Bli medlem

Øst har møte 12/6


Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok dessverre ikke før tidligst kl. 1800 ettersom Veronica må ha bilen frem til borti kl. 16 i morgen. Så jeg rekker tidligst ferga Horten-Moss kl. 1615

 

Ellers har jeg et spørsmål:

 

ER DET NOEN SOM FØLER SEG KALLET TIL Å DRA ET TEMA PÅ MØTET I MORGEN?? ?? ??

 

Skal det bli tema må noen svare meg på dette innlegget eller på PM. Jeg har rett og slett ikke tid til å sitte på forumet og sende ut temaforespørsler pr. PM i dag. Det var mange gjøremål som ble nedprioritert på grunn av innspurten til konkurransen. De må jeg ta igjen nå. :(

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne tatt meg en tur, men påtok meg en snekker jobb for faderen hjemme. Det som skulle være en kurant utskfting av to vindskir ble til full utskifting av hele vindfanget (råteskade  :( ). Så det blir nok bare snekring i 1:1 skala i sola i morgen  :'(.  Får heller komme sterkere tilbake til høsten.

 

Snekker Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det vel ikke noe tema, da. vi får satse på pølser og modellpreik. Ta med dere prosjekter og modeller da! Vi kan jo også lage et lite swap-meet. Så hvis noen har noe de tror de kan bli kvitt, bare ta det med. Sten Arne tar vel med seg noen fine bilder. :thumb:

 

R. :)

 

Jeg kommer, har med endel A3 bilder fra Sola, samt at jeg har fått ett nytt opplag fra Oceana, av en eller annen årsak kom det en ny omgang med disse så jeg vurderer å selge dem unna til noe nedsatt pris.

 

Hvis noen melder sin interesse :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.