Vidar Ringstad Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Tenkte jeg skulle minne dere på møte nå på tirsdag.Er lenge siden vi tok det opp her nå,så det best og være på den sikre siden . Hvis noen ikke vet hvor motormuseet er,så er det bare og ringe meg,eller slenge inn spørsmålet her . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Fint at du minner folk på det, Vidar! Kort stedsangivelse til Motormuseet: Under Rema 1000 på Strømmen Storsenter. Motormuseet har selvsagt egen inngang, så man trenger ikke gå inn i senteret. Inngangen er på baksiden av senteret. Ellers blir det et innholdsrikt møte får vi tro. Vi har noen saker å ta opp: -IPMS Østlandets konkurranse. -Organisering av åpning og stenging av motormuseet før hvert møte. Vi bør få noen lokale som kan påta seg å oppbevare nøkkelen til museet. Det er mest praktisk dersom noe uforutsett skulle komme i veien for oss i styret. Vi bor jo et stykke unna alle tre (Tønsberg, Moss og Jaren). -"Månedens modell" Forslag til en uhøytidlig kåring av ferdige modeller hver måned. Mer på møtet. Og ikke minst kommer forhåpentligvis Atle til å underholde oss med å fortelle litt mer fra AMT Torrent. Det gleder vi oss til. Det vil også bli salg av pølser, brus og kaffe. Til slutt en oppfordring: Ta med modellproduksjonen siden sist (ferdig eller ei) så vi får litt ekstra å se på og snakke om. Vel møtt! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Da har jeg jeg noen ferdig prosjekter meg og gleder meg til tirsdag. hilsen Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 buhu ikke har jeg noe ferdig siden sist, og ikke kan jeg komme siden jeg jobber kvelden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Når begynner moroa? Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Når begynner moroa? Anders Når den alltid begynner. kl. 1900. Men det er nok folk der litt tidligere. Ta deg en tur, Anders, så kan du få med deg Silly Putty egga dine også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 Kl.19 ? Har alltid trodd kl.18 jeg :'(. Sånn er det når man har "bodd" på møtestedet . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Når begynner moroa? Anders Når den alltid begynner. kl. 1900. Men det er nok folk der litt tidligere. Ta deg en tur, Anders, så kan du få med deg Silly Putty egga dine også. R. Var det jeg tenkte, ja, Roar. Når kommer du til å være der? Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Var det jeg tenkte, ja, Roar. Når kommer du til å være der? Anders Ca. kl. 18, tenker jeg. Du kan jo hjelpe til å koke pølser hvis du kommer tidlig. Er du eller noen andre der før meg så ring meg på 91703858 for å høre hvor jeg er hen i løypa. Hobbyland er nok et stalltips... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 I'm in, kommer opp etter jobb, skal ett par æren, men er der i G O D tid til morroa begynner. Jeg kommer til å ha med plakater fra Kjeller showet. To av motivene ble ferdige idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 kommer det noe referat snart da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 kommer det noe referat snart da? Referat - var det noe som tok det? Jeg måtte dra litt tidlig, men kom godt hjem med en egge-kartong full av "Silly-Putty" og nyttige tanker generert gjennom gode samtaler med folka i IPMS-Østlandet. Nå begynner jeg å kjenne igjen en del tryner fra dette herlige nerde-miljøet, men kan fortsatt ikke dra 100% kjensel på andre enn Nils M., Leif, Nils G., Kim, Lars (selvfølgelig), Vidar, Roar, Mats, og Atle (etter hans 3 timers lysbildeshow fra en eller annen modell-begivenhet i en spansk by på størrelse med Brumundal. ). Og så Nadir, selvfølgelig, som stilte med prosjekter som i 3-D gir et helt annet inntrykk enn bildene her på forumet! Har nå som målsetting å legge inn en introduksjonstråd av meg sjøl, med et mer eller mindre realistisk selvportrett. Men tror det må utstå til seinere. Takk for i kveld gutter (neida, ingen jenter der), håper vi kan ses igjen snart! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts