Jump to content

Møte tirsdag 22/5

Vidar Ringstad

Recommended Posts

Fint at du minner folk på det, Vidar! :thumb:

Kort stedsangivelse til Motormuseet: Under Rema 1000 på Strømmen Storsenter. Motormuseet har selvsagt egen inngang, så man trenger ikke gå inn i senteret. Inngangen er på baksiden av senteret.

Ellers blir det et innholdsrikt møte får vi tro. Vi har noen saker å ta opp:

-IPMS Østlandets konkurranse.

-Organisering av åpning og stenging av motormuseet før hvert møte. Vi bør få noen lokale som kan påta seg å oppbevare

nøkkelen til museet. Det er mest praktisk dersom noe uforutsett skulle komme i veien for oss i styret. Vi bor jo et stykke unna alle

tre (Tønsberg, Moss og Jaren).

-"Månedens modell"  Forslag til en uhøytidlig kåring av ferdige modeller hver måned. Mer på møtet.

Og ikke minst kommer forhåpentligvis Atle til å underholde oss med å fortelle litt mer fra AMT Torrent. Det gleder vi oss til.

Det vil også bli salg av pølser, brus og kaffe.

Til slutt en oppfordring: Ta med modellproduksjonen siden sist (ferdig eller ei) så vi får litt ekstra å se på og snakke om.

Vel møtt!

R. :)

Var det jeg tenkte, ja, Roar. Når kommer du til å være der?

Anders

Ca. kl. 18, tenker jeg. Du kan jo hjelpe til å koke pølser hvis du kommer tidlig. ;) Er du eller noen andre der før meg så ring meg på 91703858 for å høre hvor jeg er hen i løypa. Hobbyland er nok et stalltips... :shifty:

R. :)

kommer det noe referat snart da?

Referat - var det noe som tok det? Jeg måtte dra litt tidlig, men kom godt hjem med en egge-kartong full av "Silly-Putty" og nyttige tanker generert gjennom gode samtaler med folka i IPMS-Østlandet.

Nå begynner jeg å kjenne igjen en del tryner fra dette herlige nerde-miljøet, men kan fortsatt ikke dra 100% kjensel på andre enn Nils M., Leif, Nils G., Kim, Lars (selvfølgelig), Vidar, Roar, Mats, og Atle (etter hans 3 timers lysbildeshow fra en eller annen modell-begivenhet i en spansk by på størrelse med Brumundal.  wOOt ). Og så Nadir, selvfølgelig, som stilte med prosjekter som i 3-D gir et helt annet inntrykk enn bildene her på forumet!  :thumb:

Har nå som målsetting å legge inn en introduksjonstråd av meg sjøl, med et mer eller mindre realistisk selvportrett. Men tror det må utstå til seinere.  :P

Takk for i kveld gutter (neida, ingen jenter der), håper vi kan ses igjen snart!  ;D

Anders  :)