Gå til innhold
  • Bli medlem

Møte tirsdag 22/5


Anbefalte innlegg

Fint at du minner folk på det, Vidar! :thumb:

 

Kort stedsangivelse til Motormuseet: Under Rema 1000 på Strømmen Storsenter. Motormuseet har selvsagt egen inngang, så man trenger ikke gå inn i senteret. Inngangen er på baksiden av senteret.

 

Ellers blir det et innholdsrikt møte får vi tro. Vi har noen saker å ta opp:

 

-IPMS Østlandets konkurranse.

-Organisering av åpning og stenging av motormuseet før hvert møte. Vi bør få noen lokale som kan påta seg å oppbevare

  nøkkelen til museet. Det er mest praktisk dersom noe uforutsett skulle komme i veien for oss i styret. Vi bor jo et stykke unna alle

  tre (Tønsberg, Moss og Jaren).

-"Månedens modell"  Forslag til en uhøytidlig kåring av ferdige modeller hver måned. Mer på møtet.

 

Og ikke minst kommer forhåpentligvis Atle til å underholde oss med å fortelle litt mer fra AMT Torrent. Det gleder vi oss til.

 

Det vil også bli salg av pølser, brus og kaffe.

 

Til slutt en oppfordring: Ta med modellproduksjonen siden sist (ferdig eller ei) så vi får litt ekstra å se på og snakke om.

 

Vel møtt!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte, ja, Roar. Når kommer du til å være der?

 

Anders

 

Ca. kl. 18, tenker jeg. Du kan jo hjelpe til å koke pølser hvis du kommer tidlig. ;) Er du eller noen andre der før meg så ring meg på 91703858 for å høre hvor jeg er hen i løypa. Hobbyland er nok et stalltips... :shifty:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer det noe referat snart da?

 

Referat - var det noe som tok det? Jeg måtte dra litt tidlig, men kom godt hjem med en egge-kartong full av "Silly-Putty" og nyttige tanker generert gjennom gode samtaler med folka i IPMS-Østlandet.

Nå begynner jeg å kjenne igjen en del tryner fra dette herlige nerde-miljøet, men kan fortsatt ikke dra 100% kjensel på andre enn Nils M., Leif, Nils G., Kim, Lars (selvfølgelig), Vidar, Roar, Mats, og Atle (etter hans 3 timers lysbildeshow fra en eller annen modell-begivenhet i en spansk by på størrelse med Brumundal.  wOOt ). Og så Nadir, selvfølgelig, som stilte med prosjekter som i 3-D gir et helt annet inntrykk enn bildene her på forumet!  :thumb:

Har nå som målsetting å legge inn en introduksjonstråd av meg sjøl, med et mer eller mindre realistisk selvportrett. Men tror det må utstå til seinere.  :P

 

Takk for i kveld gutter (neida, ingen jenter der), håper vi kan ses igjen snart!  ;D

 

Anders  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.