Roar Stensrud Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Hei, alle! Har snekret sammen en møtekalender for IPMS Østlandet. Legg merke til at oktobermøtet ennå er usikkert. Det må jeg komme tilbake til når det blir endelig spikret. De øvrige møtene går som planlagt nedenfor. Imidlertid må jeg ha en frivillig til å stille som "nøkkelperson" på augustmøtet. Jeg selv skal jobbe ettermiddagsskift. Tormod er usikker p.g.a. overgang til skiftgang på jobben hans. Og Nils er også usikker på om han kan komme. Da er det ønskelig at en i Oslo-området kan være møteansvarlig 14 august. Her er møtedatoene: Tirsdag 22. mai. Tirsdag 12. juni Tirsdag 14. august Tirsdag 11. september Tirsdag 16. oktober Tirsdag 13. november. Tirsdag 11. desember R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 16, 2007 Author Share Posted May 16, 2007 Som dere ser er 16 oktober nå bekreftet som møtedag den måneden. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts