Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder og tips til framtidige Ghia prosjekter


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Den grønne er jo bare nydelig.

Blir artig å følge prosjektet ditt, kunne du ikke lagt ut litt om hvordan du går frem når du lakkerer den, er nok flere som kan lære litt da.

Går det an å bygge denne rett ut av esken, eller er det mye pussing og slik.Har fått inntrykk at det blir litt jobbing med dette Tamiya settet?

Har lyst til å bygge en, og vet ikke om jeg skal begynne på denne først , eller om det blir en Porsche 356 først,  etter et par Ferrarier.

 

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grønne er jo bare nydelig.

Blir artig å følge prosjektet ditt, kunne du ikke lagt ut litt om hvordan du går frem når du lakkerer den, er nok flere som kan lære litt da.

Går det an å bygge denne rett ut av esken, eller er det mye pussing og slik.Har fått inntrykk at det blir litt jobbing med dette Tamiya settet?

Har lyst til å bygge en, og vet ikke om jeg skal begynne på denne først , eller om det blir en Porsche 356 først,  etter et par Ferrarier.

 

 

Per Erik

 

 

den er desverre lakkert for mange år siden, så akuratt der er det lite jeg kan hjelpe med.

Når det gjelder settet er det hveldig bra, trenger bare å slipe litt på støpesjøtene, trenger ikke å sparkles, bra passform og en flott modell :thumb:.

Bygg den Nå, å still den ut på NC til høsten, sammen med resten av temabygerne her på forumet.

(Ps temaet på NC 07 er Corvette)

 

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.