Niclas.A.Gedde Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Jeg starter med noen bilder. [/img] Så er det noen som har noen bilder og tips, så legg det ut her,det ser jo ut som det er bygge tørke på Ghia fronten Så for å få bygge gløden i folk tilbake, SÅ LEGG UT BILDER
Leif Haga Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Finfine bilder Jeg tok bilder på en orntli en i dag. Leif
Niclas.A.Gedde Posted April 21, 2007 Author Posted April 21, 2007 Se der ja, det var bil det. fra hvilket motor show er dette ? langt unna?
Leif Haga Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Motorfestivalen på Hellerudsletta,4 min fra Olavsgård Leif
Kjell Terje Trones Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Lekker! Har sånne hjul til bobla mi jeg.......
Leif Haga Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Hva er det for hjul? Leif Hva med en sånn motor
Knut Børgesen Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Akk, lekkre former, hvor var GHIA'n? På tide å lakke litt til
Kjell Terje Trones Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Hjula mine er iallefall originale Porsche Fuchs felger fra 1969. Har to på seks tommer, og tre på fem og en halv. Femten tommer diameter...
Niclas.A.Gedde Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 Her er flere bilder [/img] Den siste her, er forbildet til det andre prosjektet mitt
Per Erik Karlsen Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Den grønne er jo bare nydelig. Blir artig å følge prosjektet ditt, kunne du ikke lagt ut litt om hvordan du går frem når du lakkerer den, er nok flere som kan lære litt da. Går det an å bygge denne rett ut av esken, eller er det mye pussing og slik.Har fått inntrykk at det blir litt jobbing med dette Tamiya settet? Har lyst til å bygge en, og vet ikke om jeg skal begynne på denne først , eller om det blir en Porsche 356 først, etter et par Ferrarier. Per Erik
Leif Haga Posted April 29, 2007 Posted April 29, 2007 Det er en del pussing på Ghia,men det går greit på en halvtime.Det er mest kanter oppå skjermene og rundt rutene.Ellers passer alt finfint. Leif
Niclas.A.Gedde Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 Den grønne er jo bare nydelig. Blir artig å følge prosjektet ditt, kunne du ikke lagt ut litt om hvordan du går frem når du lakkerer den, er nok flere som kan lære litt da. Går det an å bygge denne rett ut av esken, eller er det mye pussing og slik.Har fått inntrykk at det blir litt jobbing med dette Tamiya settet? Har lyst til å bygge en, og vet ikke om jeg skal begynne på denne først , eller om det blir en Porsche 356 først, etter et par Ferrarier. Per Erik den er desverre lakkert for mange år siden, så akuratt der er det lite jeg kan hjelpe med. Når det gjelder settet er det hveldig bra, trenger bare å slipe litt på støpesjøtene, trenger ikke å sparkles, bra passform og en flott modell . Bygg den Nå, å still den ut på NC til høsten, sammen med resten av temabygerne her på forumet. (Ps temaet på NC 07 er Corvette) Niclas
Recommended Posts