Roar Stensrud Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Neste møte i IPMS Østlandet blir : TIRSDAG 22. MAI. Hvorfor så seint i mai? Jo fordi: -Vi ble enige om å holde på tirsdager. -Tirsdag 1. mai, er 1 mai. -Tirsdag 8. mai er Motormuseet opptatt. -Tirsdag 15. mai jobber jeg kveldsskift. Og det er jeg som har nøkkelen og instruksen for Motormuseet. At jeg jobber kveldsskift kommer til å skje senere også, men da har andre lært alarmen og fått nøkkelen. Det var altså tirsdag 22. mai på Motormuseet på Strømmen. Skal vi si det i kor dere? Neste møte i IPMS Østlandet blir tirsdag 22. mai. Motormuseet ligger forøvrig på baksiden av Strømmen Storsenter under Rema 1000. Jeg kommer til å minne dere på dette senere også. -At neste møte blir tirsdag 22. mai. R. PS. Sa jeg at neste møte i IPMS Østlandet blir tirsdag 22. mai på Motormuseet på Strømmen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 PS. Sa jeg at neste møte i IPMS Østlandet blir tirsdag 22. mai på Motormuseet på Strømmen?? NEI! En gang til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Du når er dette møtet, Roar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Jeg er ikke sikker, men tror det var tirsdag 22. Hør med Roar for sikkerhets skyld. Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Sjekk med denne linken også http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=3500.0 Forresten Øyvind, så synes jeg Chuck har den litt femenine slengen på hodet ennå Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Forresten Øyvind, så synes jeg Chuck har den litt femenine slengen på hodet ennå Jan Hehe, bare vent til han får på seg en liten rosa bikini.... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Er du helt sikkert at sa du TIRSDAG 22. MAI. Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Er du helt sikkert at sa du TIRSDAG 22. MAI. Nadir. Det er i alle fall en som har fått det med seg! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 22. mai ? !, er ikke det en tirsdag a ? Jan (lurer jammen på) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Hvor er Strømmen? I støpselet i veggen? Da får jeg små transportkostnader og ingen problemer med parkeringsplass! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts