Roar Stensrud Posted April 4, 2007 Share Posted April 4, 2007 Aprilmøtet for IPMS Østlandet finner sted på Haugenstua, 10 april. Det blir det siste møtet på Haugenstua. Fra og med mai flytter vi tilbake til motormuseet på Strømmen. Saksliste -IPMS Østlandet konkurranse -Alternative møtedager for IPMS Østlandet Er det noen som føler for å dra et tema på aprilmøtet også, så si ifra! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Møte på Haugesnstua i dag, det siste i verdenshistorien. Det burde ha vært skikkelig gravøl ...... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Møte på Haugesnstua i dag, det siste i verdenshistorien. Det burde ha vært skikkelig gravøl ...... Nils Du kan få kaffe........ Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Gravkaffe ....? Vel, jeg dukker nå opp uansett jeg da. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Jeg regner med at jeg er der ca kl.17 og setter da umiddelbart over kaffen . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Jeg rekker nok ikke å være der så tidlig. Jeg får sikte meg inn på sekstiden. Det er kanskje en ny kafferunde da? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Bilder fra møtet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted April 11, 2007 Share Posted April 11, 2007 Bilder fra møtet: Takker for deltakelse av bilder fra siste møte på Haugenstua. :praise: :praise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts