Jens Håkon Brandal Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Scottish Nationals gaar av stabelen i Perth over helgen 28/29 april. Et bra show (stoerre enn LU2007 ) med mange handlere og klubbstands. En og annen "utlending" dropper innom ogsaa. http://www.scotnats.org.uk/show_index.htm Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Tok meg friheten i å rappe innlegget ditt og legge det i kalenderen Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Hmm... kanskje man skulle prøve å legge Aberdeen-studieturen til den helgen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 21, 2007 Author Share Posted March 21, 2007 Det synes jeg definitvt du burde gjoere Kyrre. Jeg kan anbefale et B&B som heter Albert Villa som ligger ikke saa plagsomt langt unna sentrum. Camilla og jeg skal bo der selv. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Det kan faktisk hende det blir noe av. De andre i gruppa mi er ikke uvillige til å ta selve flyplassbesøket fredag 27 eller mandag 30. Må sjekke opp mer. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kyrre, flyplassbesøk i ABZ er jo kjapt gjort... den flyplassen der er jo ikke så veldig stor med mindre den har blitt større på 3 år da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Kyrre, flyplassbesøk i ABZ er jo kjapt gjort... den flyplassen der er jo ikke så veldig stor med mindre den har blitt større på 3 år da. Flyplassen er ikke stor. Men den skotske kontrollsentralen er det... Forøvrig ser det dårlig ut med den helga. Mye som skal klaffe... :'( Brainfart edit: Det er den skotske offshore-sectoren som holder til der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts