Gå til innhold
  • Bli medlem

Bilder av LU?


Anton Chumak

Anbefalte innlegg

Det siste bilde viser helt tydelig"hvis vi stemmer på ditt fly her,stemmer vi på min tank derborte" ;)

Henrik,Martin,NN,Bård,Jens Håkon og Roy,en gjeng luringer :shifty:

 

Leif

 

Har du tenkt over hva slags helvete du kan starte med dette innlegget, Leif? (om det er humoristisk ment eller ikke)

 

Anders

Er det ikke sånn vi alle stemmer?  ::)

 

Faktisk vet jeg ikke om jeg fikk deg med på et av de andre bildene Anders. Jeg vet jo faktisk ikke hvordan du ser ut... stilte du deg opp rett foran kameraet mitt noen gang?  :D

Mine egne favorittmodeller kommer i en egen tråd trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry,

 

jeg har kanskje undervurdert "ironi-terskelen" mellom dere som kjenner hverandre godt. Jeg er (heldigvis?) belemret med en sånn "blinkende rødlys-funksjon" etter snart 27 år som journalist. Og hvis det var noe jeg fikk inn med morsmelka i mine tidligste NRK-tider, så var det bl.a. å sky vurderinger som ikke kunne underbygges ettertrykkelig. :pinch:

 

Den "vær varsom"-plakaten som gjelder og går innenfor våre journalist-faglige fora, inneholder i grunnen det samme som jeg lærte fra dag 1 i NRK-Trøndelag i 1980. Man går ikke ut i det offentlige rom med hva som helst.

 

Min første NRK-sjef, Arnulf Grut, hadde følgende glitrende pålegg til oss forhutlede studenter som hadde ramla ned bakken fra Dragvoll til 7. etasje i Bøndernes hus: "Når du intervjuer folk: Still åpne spørsmål og oppfør deg som folk!" Og, om kravet til språklighet muntlighet i radiomediet : " Les om igjen hva du har skrevet i manuset. Ville du ha sagt det på samme måte hvis du hadde fortalt dette til mora di?"

 

Kloke ord jeg aldri har glemt. Men om jeg greier å følge det opp, får andre dømme om.

Oooops: Det var ikke meningen å starte en tråd om radiojournalistikk eller journalistikk generelt. DET temaet hører hjemme i andre fora (Det heter faktisk det) enn dette. :thumb:

 

Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste bilde viser helt tydelig"hvis vi stemmer på ditt fly her,stemmer vi på min tank derborte" ;)

Henrik,Martin,NN,Bård,Jens Håkon og Roy,en gjeng luringer :shifty:

 

Leif

 

Luring? Kaller du meg lur. Jeg skal f... meg vise deg, jeg. Jeg har aldri avtalt at "jeg stemmer på din, så stemmer du på min". Jeg kjøpte alle stemmene. Hehe.

Nei da... For alle som lurer... jeg vet at Leif bare kødder. Han er en luring selv.... hihi.

 

Det ble mange "forumvankere" som skulle kobles med ansikter i helgen, så det er mulig jeg husker feil, men jeg tror mannen du referer til er en av de to Bernt'ene.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med fjes på bilder og alt det der, minner meg på de særs kloke ord som Andre Kristoffersen kom med under middagen på lørdag, og det er at deltakerne på LU bør utstyres med navneskilt! Jeg trodde jo at en gammel traver som Andre kjente absolutt alle, men dengang ei. Og da er det sikkert sånn for flere. Kan vi få til det til neste år, mon tro?

 

Så Kyrre, når du innleder den fine bildeserien din med å si at dette er mange "kjente forumvankere", så ville jeg satt pris på om det var noen navn innimellom. Ikke lett å navngi alle i et bilde med masse folk, men et stykke på vei kan man jo komme?  ::)

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for dere selv gutter...

 

Selv fløy jeg mellom alle forumets medlemmer og prøvde å få på plass avtaler slik at alle skulle stemme på meg.

Jeg la til og med opp slik at jeg lovte A at B skulle stemme på ham om A stemte på meg, og det samme mot B.

I baren på kvelden spanderte jeg en cognac på Roar, slik at han og kunne sanke stemmer for meg.

 

Og hva skjedde?

 

Ikke en dritt, ikke vant jeg, ikke nummer 2, ikke en gang nummer 3.

Etter så mye mas, forhandlinger og tigging, det førte ingen vei.

 

Kommer aldri til å dra på LU igjen, ikke en gang bygge så mye som en modell. Nå er det playstation som gjelder for alle penga.

(dvs, de penga jeg har igjen etter alle bestikkelsene)

 

Martin ;)

 

PS

Ironi: wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei og atter nei.

Bruk deres megaultra fotoprogram og les skiltet på jakka >:(

Der står det: Leif Haga

                  Kasserer

                  Jurymedlem

 

Offisielt oppdrag,helt klart ::)

 

Mvh Leif Haga

      Kasserer OG Jurymedlem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.