Guest Smallsize Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Mere info Olavsgård består av to hoved byggninger,vi skal vere i den første byggningen dere kommer til. det er mulighet til å laste av stand/Modeller på baksiden av byggningen og dermed direkte inngang til utsillingslokalet, Her kan man ikke parkere men kun laste av. Det er en stor parkeringsplass på baksiden av bygget, ellers kan man benytte parkeringen på forsiden. hotellet vil skilte både fra framsiden og baksiden. Lokalet vi benytter under LU2007 Heter Olavssalen. Dere som har med mye modeller etc vil det helt klart vere lurt å laste av på baksiden. Da er det bare å møte opp folkens.... Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bård Gundersen Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Fy flate jeg gleder meg!!!!! bg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Må man ha noen type parkeringstillatelselapp i vindue på bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Blir det åpent fra baksiden og direkte inn også på fredag, og i så fall fra når ?. Vi er vel der borte i 4-5 tiden på ettermiddagen. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil,så er det mulig og sette opp butikk o.l fra kl.1600 på fredag. Fint at Kyrre er uthvilt når dere kommer,så kan han hjelpe til med og bære inn...... . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Kunne noen sjekka det så kan jeg planlegge avreise litt bedre... Eller kanskje ta en tur innom Hobbyland først dersom jeg kommer tidlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Hallo Alle Sammen Rigging begynner Kl 1600 Fredag 16/3 Da vil lokalet vere tilgjengelig for alle som skal rigge Man trenger ikke parkerings kort/tilatelse for å parkere. Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts