Gå til innhold
  • Bli medlem

oppfordring til LU


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha satt pris på korrekt fargekode på eventuelle lapper :shifty:

 

Når jeg tenker etter ville jeg ha satt mer pris på at det ikke ble lagd sånne enorme prob av ingenting :o

 

Men når jeg tenker etter en gang til er jeg ikke overrasket :'(

 

Leif

Kasserer med mere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt oppgitt over denne lange tråden som omhandler noe så svært enkelt.

 

Dersom det er bekymringer for å blande junior med resten av modellene, så er det jo bare å markere juniorklassen tydelig. Sett juniormodellene for seg selv med god plass på hver side.

 

Da slipper man gule lapper, egne juniorlapper, lapper med røde prikker osv osv osv.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

 

Vil bare oppfordre dere alle til å fylle ut modellregistreringskjmaet på forhånd slik at vi slipper de helt stor køer på Lørdag morgen.

 

Derimot for modeler som har deltatt før på LU/LK så vil det bli egne utfyllingsskjemaer, disse blir ikke registrert som deltakende modeller og trenger derfor ikke registreres i sekreteriatet.

De overnevnte skjemaer vil foreligge på Olavsgaard Lørdag morgen og vil være av et helt annet ustseende.

På forhånd takk

 

MVH

Roy Pedersen

Formann IPMS-Norge

 

Det er kun tidligere premierte modeller SOM ikke kan delta i den ordinære konkurransen.

Slik har det alltid vært.

Det er derfor vi lager et bord for tidligere premierte modeller, slik at vi kan beundre de igjen.

Og disse er IKKE til bedømming.

 

Okei

 

Roy

 

OK!

Modeller som stiller i konkurransen får hvite MSS. Alle andre får en annen farge på MSS. EN annen farge!

 

R. :)

 

Med respekt å melde: De tre ovenfor stående sitater burde vært nok til å oppklare og avslutte hele denne tråden.

 

R. ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.