Kjell Terje Trones Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Som sedvanlig avholdes marsmøtet i Trondheim plastmodellklubb i ACCT's lokaler på Ranheim mandag 12/3 fra klokken 1800 og utover. Alle er velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Jippi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Hei gutter Jeg må desverre stå over gitt.....Er i Canada og spiller kamper..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jeg må desverre stå over gitt.....Er i Canada og spiller kamper..... Jeg har tatt dette opp i plenum på nasj, og vi fant ut at dette regnes som gyldig grunn! Løkke te med kamper og spell! -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 Er dette for prioriterting da Stig? Sport fremfor modellbygging....? Er rystet...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Hei gutter Jeg må desverre stå over gitt.....Er i Canada og spiller kamper..... Lykke til da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts