Ruben Husberg Posted March 13, 2007 Author Share Posted March 13, 2007 Da har jeg sjekket med hotellet anngående felles bespisning på lørdagskvelden. De kunne IKKE tilby pizzabuffet. Hvis vi var over 30 stk, så kunne de tilby en buffet med varme og kalde retter, desserter og kaker for 355.- pr pers. Ellers så kunne de tilby en 2 -retters middag til kr 295.- pr pers > Timianstekt hjort , sopp og rødløk . Røstipoteter Krokanisparfait De hadde sjekket med bokingen, og så langt var det bare 25 personer som hadde bestilt rom fra lør-søn med henvisning til IPMS. Så jeg foreslår at alle bare ordner seg selv når det gjelder mat, det blir vel det enkleste, eller hva ??. Men hvis vi kommer en haug med folk og vil spise til samme tid i restauranten, så blir det laaaaang venting........ Hilsen Ruben, som trodde pizzabuffet var en god ide..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Jeg syntes pizza hørtes veldig bra ut. Synes det er rart de ikke klarer å få til noe der. Men det er jo mulig å ha det i bakhodet til neste år. Be om en pakke med overnatting og felles bespisning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 De høres ikke spesielt fleksible ut på det hotellet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 De høres ikke spesielt fleksible ut på det hotellet. Hotellet ga da vitterlig et godt bufféttilbud, det er vel strengt tatt vi som er vanskelige og ute av stand til å bli enige om selv de enkleste ting. Uansett; takk for at du prøvde Ruben! Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RAM Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Ellers er det mye god mat på Esso'n i Kjellerholen, 300 m lenger bort i gata, for de kresne gourmetganer som krever litt ekstra ketchup og sennep.... Olavsgård er forresten kjent for sin gode lunch-buffee... Mvh RAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Middagstilbudet deres hørtes da knakende godt ut. Var det mulig å få den selv om vi ikke var en haug med folk som skulle spise den? Ellers synes jeg vi kunne gått for den, jeg. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Er litt enig med Roar jeg, desverre er dette lønning på tirsdag, etter denne helgen... oi oi lukter blakk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Hadde helt klart kunnet tenke meg en middagsbuffet ja. (oi, plutselig fikk jeg flashback til Moat House Hotel gitt - og Stephen....)(sorry, - litt intern...). Men spørs om det ikke allerede er forsent for hotellets del Uansett er det antagelig ren utopi å tro at vi greier å hente ut fellesfølelse fra så mange som tredve deltakere.... :'( Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Kongsberg går for Pizza og masse øl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Andre ØL tørst? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Andre ØL tørst? Driter paven i skogen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Jeg synes også den middagen hørtes fristende ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Jeg trår til med middag. Jeg har jobbet på Quality som kokk,og de pleier å ha bra mat(når jeg jobber ),og jeg tror deres pizza er litt B,og ganske dyr. Det at bare ca 25 har booket med henvisning til IPMS er vel for at en del har firmaavtaler gjennom jobb. Mener bestemt at vi er fler på hotellet lør-søn. Den buffeen hørtes bra ut. Ja,er litt sulten nå. Mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Godt Leif, hadde vært fint å få den bufféten opp å gå. Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Jeg og min bedre halvdel er også med på middag hvis noen har planer om det lørdag kveld! Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts