Gå til innhold
  • Bli medlem

Felles bespisning på Lørdagskvelden ??


Ruben Husberg

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kunne det vært en ide om en felles middag på lørdagskvelden, f.eks pizzabuffet ??

Jeg tenker på kl 19:00, og jeg kan godt være kontaktperson for dette. Bindende

påmelding der hver enkelt betaler for seg når du spiser. Gi meg et vink på hvem

som er innteresert, så tar jeg kontakt med hotellet og hører om priser etc. Bruk

denne tråden eller meg privat på ruben.husberg@online.no

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tja,

så lenge de ikke opererer med en meny fra den kommende boka "Retter du bør unngå på Bjølsen" (Oslo øst, men på vestsida av Akerelva). En tre-retter herfra ville typisk bestå av:

 

Forrett: Skrumpleverpostei m/fjorårets garnityr

Hovedrett: Bedervet bever m/bearnaise (og påmmmm fritttt)

Dessert: Avslørte gatepiker

 

NOK 816,- + mva.

 

Anders ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ass!

 

Kan dere ikke bare kjøpe en pølse på gatekjøkkenet like ved...?

 

Jeg syns det hadde vært greit med skikkelig ordentlig mat når man er ute på restaurant?  Og godt vin og greier.... ::)  Pizzaen kan dere ha for dere selv... >:(

 

he, he, Som fagutdannet hotellkokk er jeg VELDIG glad i god mat, og spiser det meste. Det var mer med

tanken om å samle flest mulig, som gjorde at jeg foreslo en litt billigere setting, som pizzabuffet. Jeg regnet

med at mange heller ville bruke budsjettet hos forhandlerne (Lima November....) enn på dyr gourmet mat.

 

Jeg kommer heldigvis bortover allerede på fredag, og den kvelden skal det iallefall ikke spises pizza......

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derimot fredag da vi sitter på Haugenstua og finpusser på de siste fortvilte virituelle og vanlige penselstrøk blir det sikkert bra med pizza. (Bare så dere ikke tror jeg er pizzahater og fin i kanten...  ;D)

 

Selvfølgelig skal vi ha en felles spisetokt på lørdagen! Ikke noe tvil om det. Det er jo derfor vi kommer dit i det hele tatt .... ehh... er det ikke det?  :shifty:  Men la da folka få spise hva de vil... :thumb::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at det kan bli nokså stinn brakke på Haugenstua på fredagen også. Jeg kommer, jeg. Og blir det pizza der, er det jo enda bedre!

Men for å spore tråden litt tilbake, la oss gjøre det litt enklere:

 

Hvem vil satse på felles middag på Olavsgård på lørdag ettermiddag / kveld?

 

Så kan vi heller komme tilbake til menyen når det foreligger et ca. antall folk som skal ete.

 

Ruben, håper du ikke tar det ille opp at jeg legger meg opp i tråden din.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruben, nå vet jeg ikke akkurat hvordan du hadde tenkt dette, men hadde det vært en ide å hørt med Olavsgård om det var mulig å ikke binde seg opp i antall deltakere.

Det jeg tenker på, er jo at det kommer sannsynligvis endel tilreisende fra det store utland, samt folk fra Norge som ikke frekventerer forumet så ofte. Hadde jo vært trivelig om disse også kunne få blitt med. Det hadde vært greit med en ordning der man bare møtte opp... :)

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.