Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny klasse på LU 2007: Årets nykommer


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

Det er innført en ny klasse på LU 2007, som heter "Årets nykommer".

Prisen i denne klassen deles naturlig nok ut til beste nykommer.

For å være med i klassen kan man aldri tidligere ha deltatt på IPMS Norge sin årlige konkurranse. (F.eks. LU, LK eller lignende).

 

Nykommerne må sette et kryss på modellskjemaet dersom de ønsker å stille i klassen.

Modellskjemaene og klasseinndelingsdokumentet som ligger ute på våre internettsider er endret i dag.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisverdig, opprettelsen støttes enstemmig. Fra meg ihvertfall.  :thumb:

 

Bare et spørsmål i denne forbindelsen, og jeg får sikkert bank for det: Har det i år blitt gjort noe forsøk på å skille 1:32 fra 1:48 i flyklassene? Nå for tiden synes jeg dette er denne inndelingen som skiller seg mest fra "virkeligheta". Når man kan opprette en ny klasse sånn vips så må det vel være mulig å opprette en annen ny klasse sånn vips?

 

K

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Årets nykommer" går jo på tvers av alder, skala og forbilde, og er vel sånn sett en noe mindre kontroversiell klasse enn mange av de øvrige. Skille eller ikke skille på skala/forbilder/antall belteledd/rundell/bjelkekors er vel et såpass stort kapittel at det bør tas med i en overordnet evaluering av hele systemet. Som vi vel har vært inne på før. En sak for styret å dra i gang. Du stiller til styret, gjør du ikke, Kyrre?

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg slenger med et sett eller to der.

 

Men hvordan funker dette?

Jeg har planer om en tur inn dit på lørdag, men er jo ikke sikkert jeg blir hele dagen. Regner med at disse da må stå til søndag for å være med på døming?

 

Hvis du kommer på lørdag, blirdu hele dagen. Og kommer tilbake på søndag.....

Tro meg........... :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men slik jeg skjønner dette, så er dette premie til beste nykommer, enten modellen får klassepremie eller ikke? 

 

Jepp! Du skjønner rett. Imidlertid så er ikke dette en pris som skal deles ut etter publikums avgjørelse. Juryen her består av styret i IPMS Østlandet (Nils Gran, Tormod Sørvang og undertegnede), men vi avviser selvfølgelig ikke synspunkter og innspill fra våre øvrige medlemmer.

 

R. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.