Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbud: Din egen virtuelle arbeidsbenk under Galleriet!


Anbefalte innlegg

Den eneste ulempen jeg kan se er att jeg må rydde på hobby rommet  :P . Jeg tror ikke det vil bli 200 arbeidsbenker liggende ute på nettet. På forumet e det 20-30 veldig aktive brukere disse vil sikkert også komme til å legge innn på arbeidsbenken. men jeg tror det vil være en ide og legge det inn på egen knapp som damene har foreslått. :thumb: :thumb:

 

Rune S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt,

 

var det ikke mer som skulle til for å få deg fra "sterkt mislikende" til "storkosende", så var det jammen verdt de ekstra klikkene.

 

Nå venter jeg egentlig bare på de som syns det blir for langt å skrolle ned til de sesongbetonte seksjonene nederst på sida  ::)

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt,

var det ikke mer som skulle til for å få deg fra "sterkt mislikende" til "storkosende", så var det jammen verdt de ekstra klikkene.

 

Riktig. For nå er problemet mitt (og noen svært få andres?) løst. De kjekke og nå nyttige arbeidsbenkene ligger for seg selv. Og om jeg blir veldig aktiv på galleriet vil jeg også ha min egen. For nå på galleriet postes masse fine bilder av ferdige modeller, mens på arbeidsbenkene følges de fram til de ferdige bildene, eller noe sånt. Har noe lignende på et annet forum, og det funker i massevis. :)

Altså nå er egentlig de "to" forumene splittet. Benker i ett, galleri i ett. :)

Jeg må slutte med bablinga mi, men dere forstår sikkert hva jeg mener.

 

Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er ok  :thumbmed arbeidsbenk og fungerer bra, det er akkurat som å ha sitt eget kontor man går inn på, og legger fra seg tingene sine der, i stedet for å strø det rundt i hele bedriften. Kanskje galleriet blir overflødig etterhvert. ?  Eller om det forbeholdes helt ferdige prosjekter. Går det å lage et ikon foran emnet i arbeidsbenken som signaliserer hva slags katogori  man  poster /diskuterer, driver med, en som bare bygger fly vil kanskje ikke vite hva man snakker om når det refereres til M2A2 osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du liker tiltaket, Andre.

I galleriet kan hvem som vil poste hva man hva man vil. Tror ikke vi kommer til å sensurere noe der sånn sett.

 

Det med ikon som sier noe om hva man driver med, er kanskje en god ide. Jeg kan kikke litt på om det er mulig å få til noe sånt. Har en ide om hvor jeg skal kikke...  :)

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes umiddelbart det ble litt vanskeligere å finne igjen en del galleritråder etter at arbeidsbenkene kom, men alt er en overgang, som reven sa da han ble flådd.

 

Det har sjølsagt å gjøre med måten en leser innlegga i forumet på. Jeg har pleid å lese seksjonsvis. Dermed har jeg ikke brukt tid på områder som i utgangspunktet interesserer meg lite, men samtidig har jeg nok gått glipp av en del godbiter underveis. Ved å ta utgangspunkt i funksjonen svar på mine innlegg, kan jeg jo følge med i tråder jeg har deltatt i, men jeg skriver slett ikke innlegg i alle trådene jeg leser, så dem vil jeg dermed ikke få opp igjen. Det spørs om jeg får gå over til funksjonen "Vis uleste innlegg".

 

Sjøl om folk har fått egne virtuelle arbeidsbenker, har de jo fortsatt anledning til å legge ut sitt siste prosjekt i galleriet. Det går jo an å legge ut nye prosjekt i galleriet, og så flytte dem over arbeidsbenken seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.