Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Østlandet, 12.12, Årets siste møte


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Erik Johansen

Strever med en kongetiger og en (heter det ett i denne sammenhengen tro) Neshorn, så vi får se hva det blir til. Skal (kan) man bidra med noe ellers?

 

:) Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakka med Torgeir nå, da? Spiser vi ikke nok annen fy-mat i jula? :shifty: Jeg kan ikke huske at vi hadde marsipankake i fjor, og Terje nevnte ikke dette som spesiellt punkt da jeg i en PM ba om en oversikt over tradisjoner i forbindelse med julemøtet. Ei heller Nils G.

 

MEN:

 

Vi kan godt ha marsipankake. Det er jo skikkelig digg. :thumb: Det avhenger imidlertid av at noen som bor i nærheten av Haugenstua kan påta seg å fremskaffe en marsipankake fra en lokal baker til, tja, hvor mange blir vi, 30? 40? Jeg er ikke interessert i å drasse en marsipankake opp helt fra Tønsberg. Det er for stor sjanse å ta.

 

Så! Noen som melder seg frivillig? Alle utlegg i forbindelse med fremskaffelsen av nevnte kake, refunderes selvsagt fra IPMS Østlandet!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å prøve å være der sånn ca. 1730, men jeg har jo ingen nøkkel... :(

 

Ellers oppfordrer jeg også alle til å ta med seg sine pågående prosjekter og vise fram. Vi prøver å rigge til noen "prosjektbord" for anledningen.

 

Kåringen av "beste dyr" blir forresten hverken foretatt ved dommerdømming eller deltakerdømming, men publikumdømming. ;D

Modellene blir nummerert, alle får/trekker en lapp, skriver nummeret på den modellen de liker best og putter i en boks. Så teller styret opp litt utpå kvelden. Og for å lage minst mulig kontrollfunksjoner som tar tid (det blir nok annet for oss i styret å gjøre): man kan stemme på sin egen modell! Jeg tror ikke den ene stemmen kommer til å bli avgjørende likevel...

 

Hvis han er der og det er interesse for saken, kommer også Niclas G. til å vise en video. Her er det demo av NASAM-systemet for amerikanske stjernegriser, litt F-16 overflygning, litt pyroteknikk, litt helikopter og Secret Service med store solbriller og stygge dressjakker... ;D

 

Til slutt: Det blir ikke bare pepperkaker. Det blir andre kaker også for de som er interessert i det. :shifty:

 

Vel møtt! :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.