Knut Børgesen Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 (edited) Da er listene på siden reparert, litt skrammer i lakken ble det, men nå skal det ikke røres mer. Og endelig er det opphold her på vestlandet så det gikk an å ta et utendørsbilde. Edited February 6, 2019 by Knut Børgesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Det der var vel rimelig strøkent, må jeg si Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 "Rimelig strøkent" du liksom, det ser jo fantastisk ut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Ikke lett å se at det er en modell,når en ser på det første bildet . Helt værst . Vidar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Det der ble veldig bra.Den fremste delen av bilen ser jo ut som 1:1 jo. :thumb: Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Skikkelig gjennomført. Bilen ble strøken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Nydelig lakk, har du nevnt farge valget før? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 20, 2007 Author Share Posted August 20, 2007 Kanskje, men det er Tamiya TS-45 Pearl White og TS-39 Mica Red. Under den røde hadde jeg Pale Burnt Metal fra Alclad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Jeeez Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Ikke lett å se at det er en modell,når en ser på det første bildet . Helt værst . Vidar Nei jeg måtte se 2 ganger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Oi... Det var skikkelig bra finish. flott farge!! Henrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Det første bildet kunne godt vært et pressebilde fra VW, nyyyydelig!! (Hvis man overser den evinnelige støpeskjøten Tamiya har greid å få til på fanger'n.... ) Har en mistanke om at jeg allerede har en favoritt til Euro-klassen i Drammen jeg..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 Takk for all skryt. Det blir bra bilder i dagslys, selv med mitt beskjedne Ixus kamera. Skikkelig irriterende den støpekanten, men jeg turde ikke strippe den. Er ikke nok erfaren med Alclad Crome til å ha tro på at det ville blitt godt nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted October 30, 2007 Share Posted October 30, 2007 Kommer sent til selskapet, men denne ble meget pen. Til og med vasken i doerene ble troverdig - ikke saa svart og kraftig at det roper mot deg, og ikke saa subtil at man ikke ser den. Et pent stykke arbeide. Jens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts