Gå til innhold
  • Bli medlem

Widerøe's Mk.IV- LN-BFP


Anbefalte innlegg

  • Svar 321
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tirsdag ble propellen ferdig"bygd". Matchbox sin var ikke noe særlig å samle på, så jeg tok propellen fra Heller sin Harvard i stedet. Det settet har jeg jo allerede slaktet motorcowling fra. Propellen er grei, men jeg la til noen små detaljer. Dessverre er det ikke så lett å se det på disse bildene.

 

Før:

 

Norseman_97_small.jpg

 

Etter:

 

Norseman_98_small.jpg

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÆRDI !!

 

(Kåm å tørk)

 

Endelig er Norsemannen ferdig, etter nesten 9 måneders byggearbeide. Og så vidt jeg kan komme på så har jeg ikke bygget noen andre modeller i den perioden.

 

yahoo.gifyahoo.gifyahoo.gif

 

Men moroa er ikke over ennå. Nå er det baseplate som skal til pers, med vann og det hele.

 

Jeg skal få lagt ut noen bilder i morgen. Nå skal jeg feire med litt skotsk sølevann.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÆRDI !!

 

(Kåm å tørk)

 

Endelig er Norsemannen ferdig, etter nesten 9 måneders byggearbeide. Og så vidt jeg kan komme på så har jeg ikke bygget noen andre modeller i den perioden....

 

Nils

 

Bilder mann, bilder!  :thumb:

 

 

Hehe, godt å se at det er andre her som også følger med  ;D

 

Men gratis Nils. Den ble gigga fin. :praise:

 

Grattis, Anton, ikke gratis. Norsemannen til Nils har defintivt ikke vært gratis  ;)

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:shifty:

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=4168.0

 

Men grattis Nils. Den ble gigga fin. :praise:

 

Å den ja. Man glemmer så lett i min alder, vet du.  ;)

 

Gripen-modellen ble jo bare såvidt påbegynt, og kan knappest regnes som modellbygging siden jeg bare har brukt standarddeler (inklusive stæsj). Men jeg skal gjøre den ferdig. Jeg skal gjøre den ferdig.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "problemer"...

 

Egentlig så heter det problem, også i flertall. Men fordi nordmenn ikke kan norsk grammatikk så har flertallsformen problemer tvunget seg fram.

 

Vel, det får være nok av sidesprang. Jeg har moderatorrettigheter på denne tråden, og må snart få benyttet meg av min makt.

 

wOOt

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så heter det problem, også i flertall. Men fordi nordmenn ikke kan norsk grammatikk så har flertallsformen problemer tvunget seg fram.

 

Formen har tvunget seg inn i Tanums store rettskrivningsordbok også  ;)

 

Men, bare vis bilder av modellen din du, så skal vi nok holde oss til trådens tema!

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt merkelig ut.

 

Det kan du si, men det er fordi du ikke er vant til å høre det. Grunnregelen for bøying av intetkjønnsord (heter det det fortsatt?) er at ubestemt form flertall ikke skal ha endelse.

 

Vi sier:

et hus - flere hus (ikke huser)

et skap - flere skap (ikke skaper)

et brød - flere brød (ikke brøder)

et fly - flere fly (ikke flyer)

osv.

 

Selvsagt finnes det unntak, og så har vi sterk bøying (et tre - flere trær).

 

 

Men, bare vis bilder av modellen din du, så skal vi nok holde oss til trådens tema!

 

Jeg tror jeg må få gjort det så fort som svinnt !!  :'(

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.