Gå til innhold
  • Bli medlem

14. November. Møte på Haugenstua


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Hvis vær og føreforhold tillater det har jeg sterkt vurdert å ta meg en tur innover. Et spørsmål er om det er photo etch bender der inne til låns. Har nemlig forlagt min "Hold and Fold" et lurt sted, og stedet er så lurt, at jeg ikke er ikke kar om å finne det igjen (løsemiddel skada ;D).

Jeg har noe forskjermer til en Tiger jeg skulle ha bøyd litt på før jeg tester ut lodde egenskapene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg helt sikker på hvem du er, men jeg kan jo prøve å se etter en som likner på avataren din... ;D Jeg kan selvsagt ha truffet deg før, men jeg er dårlig på navn. Men hvis du ser bak den grønne dingsen i avataren min, så tenker jeg du klarer å finne meg. ;) Ellers kan jeg anbefale deg å henge deg på denne linken, så blir vi bedre kjent med deg alle sammen:

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=681.0

 

R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg helt sikker på hvem du er, men jeg kan jo prøve å se etter en som likner på avataren din... ;D Jeg kan selvsagt ha truffet deg før, men jeg er dårlig på navn. Men hvis du ser bak den grønne dingsen i avataren min, så tenker jeg du klarer å finne meg. ;) Ellers kan jeg anbefale deg å henge deg på denne linken, så blir vi bedre kjent med deg alle sammen:

 

http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=681.0

 

R.

 

Om du ikke ser noe som ligner på avataren så se etter en høy og mørk en ;D.

Det med linken din er en god ide, bare jeg en dag finner ut hvordan jeg legger inn bilder og sånn mm. Det bare sånn at ting tar tid, dessverre, og tid er det alltid manko på.

Vi snakkes, setter meg i bilen om litt og mulig tar en snartur innom Strømmen for å myse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.