Knut Børgesen Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Hey, fantastisk. Jeg begynnte å bli redd for å være den eneste som husket på GHIA'n. Min nærmer seg ferdig. Kommer nok nye bilder en av dagene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Åjj. Det dekket, felgen , og ikke minst kapselen, er det modell, eller har du vært på VW lageret og hentet et nytt et? Det ble bare helt nydelig Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Jeg lå bak en cabriolet Ghia i sommer, og da tenkte jeg på dere som bygger modell av denne bilen. Skjønner jo litt hvorfor. Stå på Kjetil, det blir bra dette Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Det hjulet, og særlig kapselen ser jo riktig så realistisk ut. Stå nå på og få modellen ferdig. Nils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 detta ser meget bra ut det er vel på tide å få ut fingern selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 Jobbet litt på Folkevogna de siste kveldene. Begynner å nærme seg utstillingen i Drammen, så det er best å henge i. Bunnplata har jeg lakkert med Tamiya halvblank sort. Karosseriet er ferdig grunnet, og våtslipt med velbrukt 1200 papir. Deretter en skikkelig omgang med tannpasta og velbrukt t-skjorte. Er såvidt gjennom grunningen på enkelte steder, men håper det går greit med lakken allikevel. karosseriet skal lakkeres i VW Fontana Grey, ikke ulik fargen som den har nå. Skikkelig 60`talls farge. Venter på flocking, ledninger, Micromesh, og masse annet fra Hiroboy. Pakken er sendt, så jeg er trofast mot postkassa om dagen. 20`felger, turbo, intercooler og annet morro skal på neste bil-prosjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts