Gå til innhold
  • Bli medlem

de Havilland Canada DHC-3 Otter (Tildelt Jørgen Tangerud)


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Einar Sandvik skrev:

Ja, det er lettest å jobbe med motoren da.  

 

Det ser ut som at du har gjort ferdig passasjerkabinen. Er det brunmalt og tomt der, eller satte du inn noe interiør? 

 

Ikke helt ferdig enda, men gjør nok ikke så veldig mye mer enn det som er i boksen, har lukka dørene, så da er det ikke stort man ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.1.2021 den 17.41, Einar Sandvik skrev:

Da kan jeg sjøl fremdeles bygge 303, malt om til katangesiske farger, om jeg skulle få ånden over meg å bygge en norsk Norseman i FN-tjeneste fra krigen i Kongo 1960-64.

Nå var det jo slik at Norseman-flyene aldri kom i vei til FN-tjeneste vare seg i Suez-krisen eller i Kongo... 😝

Endret av Mats Averkvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mats Averkvist skrev:

Nå var det jo slik at Norseman-flyene aldri kom i vei til FN-tjeneste vare seg i Suez-krisen eller i Kongo... 😝

Nei, det var sjølsagt en Otter som ble malt om i katangesiske farger. Sjøl ville jeg nok fortrinnsvis lage en Otter med ski og i fargene fra en norsk Antarktis-ekspedisjon, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.