Gå til innhold
  • Bli medlem

Focke Wulf Fw 189 (FERDIG Morten Pedersen)


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Den har jeg hatt i bakhodet i mange år som et framtidig prosjekt i privatsamlinga mi. Jeg har imidlertid et par posjekt på gang nå, som jeg må bli ferdig med først, før jeg eventuelt slår til på denne.

 

Jeg leste forresten på nettet at "The green man" (eller woman) var en førkristen mytologisk skikkelse som var forbundet med gjenfødelse og vår. Robin Hood var også assosiert med denne skikkelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Jan Erik Johansen endret tittelen til Focke Wulf Fw 189 (Tildelt Morten Pedersen)
  • 4 måneder senere...

Nils har skrevet en artikkel om "The Green Man" og lagd en profil til siste nummer av Flyhistorie, nr. 60. Det er en grei konklusjon på diskusjonen i engelskseksjonen, synes jeg.

 

(Jeg undres på om spørsmålsstilleren leste noe som helst av diskusjonen. Det kom ikke flere innlegg fra den kanten i alle fall.) 

 

Endret av Einar Sandvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • Jan Erik Johansen endret tittelen til Focke Wulf Fw 189 (FERDIG Morten Pedersen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.