Gå til innhold
  • Bli medlem

Felles hyggehelg med TBBC 15-16 Juni og ny møtedato


Anbefalte innlegg

Sist hadde vi møtet på andre tirsdagen i måneden. Det ble ytret ønske om å gå tilbake til andre mandagen så da gjør vi det. Neste møte er altså Mandag 10. Juni.

 

Vi har over tid snakket om å ha en felles helg sammen med TBBC og vi går for å kjøre dette helga 15-16 Juni da vi kan ha felles sjåing av 24timers løpet på Le Mans samtidig.

Jeg ser for meg et ganske "åpent" arrangement hvor folk kan komme å gå litt som de vil men vi skal altså være der fra Lørdag formiddag (kanskje ca kl 12) og til Søndag ettermiddag (selve løpet starter 15.00 Lørdag og slutter 15.00 Søndag)

Jeg tenker noe ala byggehelga vi hadde på Innerøya i fjor. Vi sitter å bygger (noen vil kanskje også prøve å kjøre bilbane) juging å fliring og den som vil kan ha med seg alhohyler. Jeg har en fryser full av grillmat så jeg kunne tenkt meg at vi kanskje kan få til litt grilling på Lørdagskvelden (hvis været tilsier at det går bra). Ellers, ta med mat å drikke som du selv ønsker.

Ta med sovepose og luftmadrass (eller en spikermate om så er å foretrekke) så camper vi der fra Lørdag til Søndag. Ikke noe krav om at en må campe der, hvis en vil reise hjem til egen seng er det også greit men kanskje ikke ideelt hvis en bor et stykke unna og har blitt litt ustø.

Har du ikke tid til å være der hele tida så kom i det minste innom å si hei 😉

 

Håper dette høres interesant ut

 

Gaute

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.