Rune H Træet Skrevet 18. august 2018 Skrevet 18. august 2018 Påtide å få litt bygg i gang etter en slapp innsats siste året. Gjenbruk...gøy. Kjøpt ny av Sverige, solgt til Israel i '48 Selvblandet farger, camoen ligner, gøy å bygge så jeg er foreløpig fornøyd. 1 Siter
Ragnar Eckhoff Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 Hvilken skala er dette? Og hvilket byggesett? Ragnar Siter
Rune H Træet Skrevet 19. august 2018 Forfatter Skrevet 19. august 2018 46 minutter siden, Ragnar Eckhoff skrev: Hvilken skala er dette? Og hvilket byggesett? Ragnar Skala er 1:48 og byggesettet er fra airfix. Kjøpt second hand igjennom Kyrre. Står 1999 på trykkedatoen på byggetegningene. Men står og med liten skrift..a Humbrol product Siter
Einar Sandvik Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 (endret) Fin mustang i et uvanlig fargeskjema! En omgang micromesh kan ta bort antydningene til ruglete overflate på propellen. Endret 19. august 2018 av Einar Sandvik 1 Siter
Ragnar Eckhoff Skrevet 19. august 2018 Skrevet 19. august 2018 10 timer siden, Rune H Træet skrev: Skala er 1:48 og byggesettet er fra airfix. Kjøpt second hand igjennom Kyrre. Står 1999 på trykkedatoen på byggetegningene. Men står og med liten skrift..a Humbrol product OK. Antakelig et eldre Airfix-produkt siden det står 1999 på byggetegningen. Airfix kom jo med en ny Mustang for et par år siden. Ragnar Siter
Kyrre Ingebrethsen Skrevet 20. august 2018 Skrevet 20. august 2018 Jada, jeg skal sende deg dekalene. Byggesettet er gamle Otaki, mener jeg. Helt kurant. Kyrre Siter
Rune H Træet Skrevet 20. august 2018 Forfatter Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, Kyrre Ingebrethsen skrev: Jada, jeg skal sende deg dekalene. Byggesettet er gamle Otaki, mener jeg. Helt kurant. Kyrre Hehehe..slapp av, det går fint. Settet er bra det, litt enkelt mtp detaljer, men bra passform. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.