Gå til innhold
  • Bli medlem

Vårens Byggehelg Troms Plastmodellklubb 2018, 16-18.mars


Anbefalte innlegg

Siden det ikke blir noen delegasjon fra TPMK som reiser ned til SKALA i år valgte vi samme helg til å avholde vårens byggehelg inkludert årsmøte.  (til opplysning så dreier det seg ikke om noe form for boikott, vi kommer meget sannsynligvis nedover ved neste anledning  :shifty: )

 

Fredag 16.mars - lørdag 18.mars

 

Tromsø Maritime skole, Sommerfeldtsgate 74/76.

 

Børge Karlsen har ordnet lokalen og er sjefen.

 

Husk å ta med arbeidslys og skjøteledning. Det vil bli lagt til rette for spraying av modellene.

 

Vi åpner som vanlig kl 1900 på fredagen og holder på noen timer før vi tar kveld.

Lørdag åpnes lokalet ca kl 1000 og vi holder på til de sene nattetimer inntil Børge blir lei og kaster oss ut.

Årsmøtet tar vi utpå ettermiddagen og blir etterfulgt av middag på et tilfeldig spisested nede i sentrum.

Søndag starter vi ca kl 1000 og runder av  sånn rundt kl 1430-1500, Børge vil nok en føring her.

 

Er det noe spørsmål er det bare å melde meg.

 

Vel møtt!  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Tigerkongen skal heller ikke på SKALA18, helkrasj med jobben i år også?. Men jeg lander i Tromsø kl 1255 på mandag 19. mars og inviterer til byggehelg-naskspill på hotellrommet!

TIGER-TIGER-TIGER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerkongen skal heller ikke på SKALA18, helkrasj med jobben i år også[emoji36]. Men jeg lander i Tromsø kl 1255 på mandag 19. mars og inviterer til byggehelg-naskspill på hotellrommet!

TIGER-TIGER-TIGER!!

 

Vi kan se om det ikke er fortsatt litt futt skrottene etter 3 dager intensiv plastsløyd [emoji12]

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Nåh, er det på den måten kan jeg jo invitere til vorspiel den 15.mars, jeg har overnatting i Tromsø da også! Avreise kl 0700 på fredag morgen, sistemann slukker og lukker minibaren..

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.