Einar Sandvik Posted February 24, 2018 Author Share Posted February 24, 2018 Ja, det er mer regel enn unntak at det er noen uhell på slutten av et prosjekt. Det løser seg greit med dekalene, regner jeg med, ettersom jeg uansett trengte et fullstendig sett Airfix-dekaler for å bygge en "Goodwood"-corsair. Jeg må imidlertid vente med sluttlakken før dekalene er på plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 27, 2018 Author Share Posted February 27, 2018 Corsairen har fått antennene og understellslukene på plass, bortsett fra hjula foran, som er i maleprosessen ennå. I male- og dekalinstruksen fra Airfix er svarte walkway-striper på vingene utelatt, men de vises tydelig på et par bilder av forbildet, så jeg forsynte modellen med slike dekaler fra Tamiya-byggesettet. Blåfargen på modellen framstår alt for lys på bildet på grunn av blitslyset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Begynner å nærme seg nå, Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Straks i mål nå! Ser fin ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 11, 2018 Author Share Posted March 11, 2018 Da har jeg sånn omtrent fått rodd i havn denne piraten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 11, 2018 Author Share Posted March 11, 2018 Fargen på modellen på dette bildet er mer i samsvar med realitetene. Jeg har prøvd å gjøre de metallkledde delene blankere enn de dukkledde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Jeg synes dette ble pent, godt jobba. Kyrre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Gratulerer med flott modell, Einar! Gleder meg til å se den «live» på SKALA. Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts