Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 18. januar 2018 Skrevet 18. januar 2018 Har noen overnattinger i Nordens Paris, og har kofferten full av medbragt, er det noe bygging på gang? EspenA Siter
Kyrre Ingebrethsen Skrevet 19. januar 2018 Skrevet 19. januar 2018 Har noen overnattinger i Nordens Paris, og har kofferten full av medbragt, er det noe bygging på gang? EspenA Du må gå på face og rope på Tommy Myrland og Arild Sandnes, samt Ronny Thorbjørnsen. Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Rom 455 på Radisson, masser av action...[emoji16] EspenA Sent fra min SM-A510F via Tapatalk Siter
Tommy Myrland Skrevet 22. januar 2018 Skrevet 22. januar 2018 Så bra, det der er jo bare helt knall! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Resultatet av nattens gjerninger..... ...men hvor var Tromsøligaen?? EspenA Siter
Ragnar Eckhoff Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Nok en Tiger antar jeg. Men har du sagt noe om hvilket byggesett? Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Tiger er passé, har du virkelig ikke fått det med deg Ragnar?!?? Nei du, nå er det Pirat som gjelder, kommer byggetråd om litt. Harr-harr! EspenA Siter
Tommy Myrland Skrevet 23. januar 2018 Skrevet 23. januar 2018 Tiger blir aldri passé! Forøvrig slo jeg i hjel noen timer i hobbyhula, dog mest til filosofering og fjas. Neste gang du avlegger et helgebesøk i ishavsbyen skal vi være mer våken, skal alltids skramle sammen et lite byggelag og litt godt i glasset. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Espen Andreas Hoff Skrevet 5. juli 2018 Skrevet 5. juli 2018 Er det noen som er våken i ishavsbyen i helgen? Lander lørdag ettermiddag med kofferten full av plast og et tomt glass... EspenA Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.