Gå til innhold
  • Bli medlem

Ekstremt tøff 109 F-4 1/48 Eduard


Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Espen Andreas Hoff

Stakk sånn snarest innom byggetråden for dette überkjedelige forbildet og stusset litt på hvorfor du maskerer både med tape og lærertyggis når du skal lakkere stammensweinwerfen. Spesielt når lærertyggisen ligger utenfor maskeringstapen, håper ikke det stilige tigerbygget i vår har gitt deg senvirkninger..

Tiger-Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk sånn snarest innom byggetråden for dette überkjedelige forbildet og stusset litt på hvorfor du maskerer både med tape og lærertyggis når du skal lakkere stammensweinwerfen. Spesielt når lærertyggisen ligger utenfor maskeringstapen, håper ikke det stilige tigerbygget i vår har gitt deg senvirkninger..

Tiger-Espen

"Stammensweinwerfen" du messom! Du skulle fått gå tysk b-språk opp igjen med spanskrør hver dag.

Fordi teipen sikrer at firkantene blir noenlunde jevne, mens lærertyggisen gjør at hjørnene blir runde på en passe improvisert måte. Her og der er den også innom teiplinja slik at den ikke blir unaturlig snorrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Ach so!

 

Og kom ikke her med å ta opp igjen tysk b-språk, det har jeg gjort en gang allerede...Grønnerød var fra seg av begeistring og belønnet meg med en strøken 2-er etter nøye vurdering. Kan ikke bli bedre en det vel?

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ach so!

 

Og kom ikke her med å ta opp igjen tysk b-språk, det har jeg gjort en gang allerede...Grønnerød var fra seg av begeistring og belønnet meg med en strøken 2-er etter nøye vurdering. Kan ikke bli bedre en det vel?

EspenA

Ich verstehe. Du bist ein tigerfanatisches Dummkopf mit grosse psychologische Beschränkungen. Dein Mutter war ein Hamster und dein Vater riecht von Holunderbeeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra som vanlig, men må si jeg syns fargeskjemaet er noe av det styggeste jeg har sett  :)

Makan.  :o

Nå skjønner jeg åssen Jørgen har det når jeg kaller bilen hans stygg.  ;D

 

Det går bra. Jeg lar bare frustrasjonen gå ut over en psyko-sykepleier som er velkjent med miljøet.

Vær litt forsiktig. Det kan ende med at vi blir innlagt hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om denne omtalte sykepleieren klarer å skille jobb og hobbykompiser?

 

:shifty:

Jeg tror han egentlig er sendt ut undercover for å overvåke oss. Den (særdeles) lave byggeraten hans de siste par årene begynner å bli avslørende. Jeg tror vi kan få endelig svar på dette når vi tar ham med til Eduard-fabrikken om noen uker. Der finnes det litt av hvert som kan make you talk.  :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Bra som vanlig, men må si jeg syns fargeskjemaet er noe av det styggeste jeg har sett  :)

Makan.  :o

Nå skjønner jeg åssen Jørgen har det når jeg kaller bilen hans stygg.  ;D

 

Det går bra. Jeg lar bare frustrasjonen gå ut over en psyko-sykepleier som er velkjent med miljøet.

Vær litt forsiktig. Det kan ende med at vi blir innlagt hele gjengen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig vis noen som lider av paranoide vrangforestillinger her. I noen tilfeller kan jo det være en innleggelsesgrunn. Jeg foretrekker å ikke gå inn i det.

 

Den noe lave byggeraten min har sine naturlige forklaringer. Disse har jo vært nevnt før så jeg henviser til tidligere poster hvor dette blir nærmere belyst.

Men jeg tolker det som velment omsorg at dere bryr dere og finner dette svært rørende.

 

Ellers må jeg legge til at F-4 er råtøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5612fd249631ed4d7b0cf02d124e3cd4.jpg

Dekalene fra Kommodore der Luftwaffe på Sola viste seg å være av så tvilsomt materiale at de dessverre måtte elimineres. De lot til å være av et slags laminat, hvor det øverste, blanke laget hadde fanget luftbobler over det matte laget. Der øverste laget så dessuten ut til å bestå av en slags bengalac smurt ujevnt på med pensel. Hauptbahnhof opplyser at de kommer fra Brasil.

 

e5946113d1075461023dd573d80bfe9f.jpg

Halvannen times restaureringsarbeid senere. Weinitschkes Friedrich er klar for å utsettes for ytterligere fortredeligheter.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg du går hardt ut mot et nytt medlem Torgeir [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dette har vi fått kritikk for før; kompisgjengen som ekskluderer og skviser ut noobs. Her prøver ferskingen å komme innpå og så blir han hugget ned, som et tre i skogen.

Skjerpings.

Beklager dette. Kjenner nå at jeg vagt minnes denne personen. Tror faktisk han på ett tidspunkt var innom som administrator.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.