Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til Photobucket?


Anbefalte innlegg

Der kom det bilde, ja! Det jeg gjorde var å klikke på linken du hadde i din første post, og så høyreklikke på selve bildet og velger Copy image address (i Chrome). Og så lime inn det jeg fikk ut av det.

 

Det gir åpenbart samme resultat som "Direct link".

 

Nå som du har knekt denne nøtta, kan vi vel se frem til mer fra benken din fremover?

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du satte meg paa riktig spor Arild.  Har ikke faatt noe ferdig paa over to aar, men jeg holder paa med en Airfix Mustang som jeg haaper aa faa ferdig i loepet av et par uker.  Dette prosjektet er som Ragnar paapekte en 1:32 F-5E og deltaker i gruppebygg paa LargeScalePlanes.  Skal bli en Top Gun adversary.  Har lang juleferie fordi jeg ikke har tatt ut all ferien i loepet av aaret, saa jeg haaper paa god fremgang her:)

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

HAHA! Da har realitetene innhentet Photofuckit og VicePresident sendt på uspesifisert ferie til Sierra Leone mens forretningsplanen er lettere revidert. Løsepengene er redusert fra astronomisk til lommerusk, og bildene er frigitt og atter å skue i alle Tigerkongens legendariske byggetråder...

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.