Gå til innhold
Sten Arne Brunsby

F-5A "134" 1/48 . Se om vi får til en stripepus da. ***ferdig***

Anbefalte innlegg

Kyrre,  ja det er ingen problem å rette segselv langt utpå viddene, men jeg har noenlunde kontroll på denne.  Jeg sliter endel med kompressor og airbrush sprøyte. Jeg har en .4mm dyse på den noe som gjør at jeg får større "nedslagsfelt" en jeg ønsker.

Skal ikke se bort ifra at jeg plukker opp en ny Airbrush før dette prosjektet er ferdig.  Og jeg skal ha den ferdig til Scala.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min nye Infinity airbrush kom i hus på Torsdagen og etter en liten ombygging av kompressoren min så den ikke spytter vann hele tiden så har jeg fått gjort noe skikkelig arbeid igjen.

Den nye sprøyta er bare helt utrolig fin. Så jeg har nå resprøyta tiger stripene og fått de mye mer likt originalen.

20170423_213930_zpsbviqazfx.jpg

20170423_214001_zpspqvf1vou.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var katta ferdig og det er Scala imorgen, snakker om timing :D

Dette var ett utrolig artig prosjekt på mange måter og vel så frustrerende på like mange andre.  Det er ingen spøk å male sort på gul, det er j*vlig køddent egentlig . Men jeg syntes nå selv det ble presantabelt.

20170428_221329_zpsor3j9vkv.jpg

20170428_221136_zpscutib8w8.jpg

20170428_221111_zpsfraowi9o.jpg

20170428_221105_zpsk6a1sluf.jpg

20170428_221059_zpsukmdvj1r.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin fly og fin resultat, men det vet du vel at jeg synes :) Har siklet etter de dekalene i noen år nå, det er sjelden jeg har hatt så lyst til å bygge et fly bare for å kunne ha den i stua og stirre på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider