Gå til innhold
  • Bli medlem

F-5A "134" 1/48 . Se om vi får til en stripepus da. ***ferdig***


Anbefalte innlegg

Kyrre,  ja det er ingen problem å rette segselv langt utpå viddene, men jeg har noenlunde kontroll på denne.  Jeg sliter endel med kompressor og airbrush sprøyte. Jeg har en .4mm dyse på den noe som gjør at jeg får større "nedslagsfelt" en jeg ønsker.

 

Skal ikke se bort ifra at jeg plukker opp en ny Airbrush før dette prosjektet er ferdig.  Og jeg skal ha den ferdig til Scala.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Flott arbeid med stripepusen, Sten Arne! Og at den blir ferdig til SKALA er bra, ellers måtte nok Tigermesteren måtte straffe deg. Hardt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Jeg var i Bodø i går og tok originalen i øyensyn, og den var nesten like fin som din, Sten Arne! Min favoritt på SKALA :thumb:

Tiger-kongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.