Gå til innhold
  • Bli medlem

Begynner å nærme seg nå!!


Jørgen Faret

Anbefalte innlegg

Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... ???

Hva #1%& skal det bety?! Det vil være en fullblods SKANDALE om ikke du kommer på Skala med tigermodellene dine. Hvem i huleste skal jeg ellers rive kjeft med? SAS fordi han ikke har fått ferdig hverken P40 eller Pantheren??

 

Ja søren heller, jeg kommer til å føle meg ekstremt krenket om jeg ikke blir tilstrekkelig krenket på Skala. Se å få deg fri, Tigermester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Tigermesteren har tydeligvis havnet i et tidskrympefelt, og sliter big time med å få få ferdigstilt alle småtigrene sine. Og jeg vet at dere alle blir veldig skuffet dersom jeg bare har med meg en 8-10 modeller, så derfor kommer jeg herved med et knall forslag: Hva med å utsette SKALA etpar uker bare, slik at jeg får tid til å gjøre ferdig alle flyene og ta gruppebygget til uante høyder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.